ورزش و سفر

لاغری شکم با چند تکنیک ساده | روش چربی سوزی را از ما بخواهید

لاغری شکم با چند تکنیک ساده | روش چربی سوزی را از ما بخواهید

لاغری شکم

یکی از بزرگترین دغدغه‌های بانوان و آقایان لاغری شکم است. خصوصا بانوان که متاسفانه تا به یک میهمانی دعوت می‌شوند یاد لاغر کردن شکم خود می‌افتند. و با راحتی نمی‌توانند لباس مورد علاقه‌شان را تن کنند. شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که به دنبال لاغری شکم هستند. باید بگوییم که ورزش شبیه آب روی آتش عمل کرده و جدا از حال خوب اندام ایده‌آل هم هدیه می‌کند. اما روش‌های دیگری هم هستند که می‌توانند به چربی سوزی کمک کنند و شکمی لاغر تحویل دهند. پس همراه ما باشید و با چند تکنیک ساده، لاغری شکم را تجربه کنید.

روش‌های لاغری شکم

به خواندن مطلب ازپزشک ادامه دهید چون یکی یکی به روش‌های شکمی تخت و لاغر می‌پردازیم. لازم به ذکر است که ابتدای روش‌های ما همگی مربوط به تحرک و ورزش هستند. پس با دقت این مطلب زیبایی و سلامت ازپزشک را مطالعه کنید. تنبلی را کنار بگذارید و با روش درست، شکم صاف داشته باشید. در این میان به مطلب ویتامین دی و ویتامین سی هم نگاهی بیاندازید و سوالاتتان را مطرح کنید.

لاغر کردن شکم با حرکات ورزشی

ورزش کردن کمک شایانی به لاغری کرده و جدا از جسم سالم، روحتان را نیز سالم نگه می‌دارد. برای مثال دراز نشست و دویدن روی تردمیل می‌تواند بر روی لاغر بودن شکم شما تاثیر زیادی بگذارد. قطعا ورزش کردن بهترین و مهم‌ترین راه برای رساندن شما به انددام ایده‌آل است. از راه درست ورزش کنید و یک شکم تخت و بدون چربی تحویل بگیرید. در کنار ورزش هم می‌توانید یک برنامه غذایی عالی و سالم داشته باشید. ما چند حرکت ورزشی مناسب برای داشتن شکم تخت را عنوان می‌کنیم. شما هم باد دقت این حرکات را در منزل تمرین کنید.

برای لاغر کردن از حرکات کرانچ استفاده کنید. همچنین می‌توانید حرکات پل معکوس را انجام دهید. پیلاتس هم یکی از بهترین حرکات را برای لاغر کردن شکم دارد. به نوعی که این نوع ورزش هم شادی آور است هم به لاغر کردن کمک می‌کند. شما می‌توانید به صورت آنلاین در کلاس‌های پیلاتس شرکت کنید و با رقص و چند حرکت، شکمی تخت داشته باشید.

لاغری سریع

لاغری سریع

لاغری شکم با کمک مواد غذایی سالم

مثل سبزیجات. سبزیجات فیبر دارند و استفاده از آنها می‌تواند مدت‌ها فرد را سیر نگه دارد. همین سیر ماندن جلوی پرخوری افراد را میگیرد و  شکم را لاغر نگه می‌دارد. جو دوسر از دیگر خوراکی هاییست که مراحل لاغر کردن   را تسریع می بخشد. این خوراکی در گروه بهترین خوراکی ها جهت افزایش سوخت و ساز بدن قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم از جو دوسر در هنگام صبحانه استفاده کنید. شما با خوردن آن در وعده صبحانه، می توانید  انرژی زیادی داشته باشید و سمت خوراکی‌های دارای قند نروید.

با خواندن این مطلب از شر لاغری خلاص شوید.

برای لاغر کردن شکم خود بسیار آب بنوشید. با خوردن آب سوخت ساز بدن شما بالا رفته و بدن شما سم زدایی می‌شود.  همیشه دو ساعت قبل از غذا آب بنوشید. سعی کنید آب را طعم دار بنوشید. برای این کار از یک تکه لیمو کمک بگیرید و آن را به آب اضافه کنید. از این طریق هم میل به نوشیدن آب دارید هم سوخت و ساز بدن خود را افزایش خواهید می‌دهید. به جای استفاده از نوشیدنی‌های قندی، از قهوه استفاده کنید. به جای مصرف چای سیاه هم بهتر است برای لاغر کردن چای سبز بنوشید. چای سبز نوعی آنتی اکسیدان است که سوخت و ساز بدن را تا سطح زیادی افزایش می‌دهد. نوشیدن الکل را هم به کل فراموش کنید. البته اگر تصمیم به لاغری  دارید. چون مصرف الکل سطح استرژون بدن  را افزایش می‌دهد. همین امر باعث می‌شود تا چربی در قسمت شکم جمع شود.

 

برای داشتن شکم لاغر کالری بسوزانید.

هرچه ببیشتر کالری بسوزانید زودتر لاغر می‌شوید. برای مثال  سعی کنید ماشین خود را دور از محلی که در آن جا کار دارید پارک کنید. با این عمل حداقل کمی از راه را پیاده روی کنید. بیشتر از دوچرخه به جای ماشین استفاده کنید. به جای استفاده از آسانسور، پله‌ها را بالا پایین کنید. اگر در محل کارتان مدت زمان طولانی باید پشت میز بشینید، کمی بلند شوید و پیاده روی کنید.

حالا شما به ما بگویید که برای لاغر کردن شکم چه پیشنهاداتی دارید. لطفا نظرتان را در قسمت دیدگاه ثبت کنید تا ما و کاربران بتوانیم از نظر شما بهره ببریم.

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.