مشکل خلق حس نامیدی

604 بازدیدمتخصص مغز و اعصاب
0

سلام من 1سال هست دارو میخورم ولی دکتر گفت خوب شدی قط کردم ولی نتونستم آدمه بدم ودوباره بد شد حالم به دکتر زنگ زدم گفت تا دوباره بیای پیشم دارو هاتو آدمه بده من فلووکسامین 50 شبی یکی با کلونازپام 1 شبی تصفه ونصفه هم ظهر بعد غذا میخورم بخدا خسته شدم احساس میکنم مغزم بی حس شده خوب کار نمیکنه ترس از دیوونه شدن دادم میترسم خوب نشم این قرص هارم نخورم وسواس فکری دیونه ام میکنه من 25 سال سند دارم النم یک سال هست درگیر این بیماری هستم خسته شدم اگه دکتری میشناسین تو مشهد بهم معرفی کنید هرچی هزینه داشته باشه میدم فقط حالمو خوب کنه دیگه بریدم

مائده سلیمانی پاسخ داد 15 مهر 1402
0

داروهای شما برای افسردگی و اضطرابه
سنت هم خیلی پایینه به نظرم تو این سن این داروها رو نخور و برو اصل موضوع رو پیدا کن بررسی کن و حل مسأله کن ببین چی باعث شده شما تا حد دارو خوردن پیش بری
خوردن دارو بدون تلاش برای حل مساله اصلی تاثیرش خیلی کمه و گاهی ممکنه اثر منفی هم داشته باشه

مائده سلیمانی وضعیت را به منتشر شده تغییر داد 15 مهر 1402
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.