خدمات ویزیت دکتر در منزل برای کسانی که پرمشغله ھستند

ویزیت دکتر در منزل

فهرست مطالب

شما برای درمان بیماری به صورت ویزیت آنلاین می توانید پزشکان زیادی را از طریق سایت های گوناگون بیابید و از هر کدام از آنها مشاوره آنلاین دریافت کنید. اما همانگونه که می دانید لازمه اطمینان به هر پزشک داشتن تجربه کافی ، معرفی دوستان ، اعتماد به موسسات معتبر و همچنین توجه گستردگی ارتباط پزشک با دیگر اعضای سیستم درمانی همچون آزمایشگاه ها، تجهیزات تشخیصی و سایر متخصصان است. ما کار را برای شما راحت کرده ایم با داشتن یک تیم کامل از بهترین متخصصان ، خیالتان را از هر جهت آسوده خواهیم ساخت. به همین دلیل در این مطلب از مجله سلامتی ازپزشک به موضوع ویزیت آنلاین و ویزیت دکتر در منزل برای کسانی که پرمشغله ھستند اشاره خواهیم کرد. برای داشتن مشاوره آنلاین، اپلیکیشن ازپزشک را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید و در هر زمان و مکان از بهترین متخصصان مشاوره دریافت کنید.

 

ویزیت دکتر در منزل

ازپزشک با داشتن بهترین و حاذق ترین دکترها، آماده است تا از بیمارانی که تمایل دارند به صورت تلفنی، تصویری و یا ارسال پیام در خانه ویزیت شوند میزبانی کرده و به آنها مشاوره و  ارائه کند. شما در هر زمان و هر مکان می توانید با استفاده از اپلیکیشن ازپزشک و یا وب سایت ازپزشک ، از پزشک متخصص در سایت مشاوره بگیرید و با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در اپلیکیشن و یا سایت ویزیت آنلاین ، بهترین پزشک متخصص را جستجو کنید و با کلیک بر روی ویزیت شو مراحل مشاوره آنلاین و یا ویزیت پزشک متخصص را انجام دهید.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

همچنین با استفاده از برنامه کاری پزشکان آنلاین می توانید در زمان های تعیین شده وقت بگیرید و از خدمات مشاوره آنلاین ازپزشک بهره ببرید. ازپزشک با ایجاد صفحاتی چون مشاهده نظرات دیگر بیماران با پزشک منتخب، این امکان را به شما می دهد که  مشاوره و ویزیت آنلاین را با شناسایی بهترین دکتر انجام دهید و نوبت دریافت کنید. چه خدماتی بهتر از خدمات پزشکی و سلامت ازپزشک که به راحتی مشاوره آنلاین را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

 

ویزیت آنلاین
ویزیت آنلاین

 

ویزیت آنلاین

سامانه ازپزشک بهترین پزشکان را همراه با بهترین تجهیزات و روابط بین سازمانی گرد هم آورده است. از این‌رو می‌تواند ویزیت دکتر در منزل را متناسب با نیاز بیمار مبنی بر متخصص آقا یا خانم در سریع‌ترین زمان در اختیار کاربران قرار دهد. با خیال راحت به پزشکان اعتماد کنید چرا که ضمانت‌نامه معتبر، سابقه کار و همچنین مدرک تحصیلی پزشکان در سامانه ازپزشک موجود است. شما با درخواست ویزیت دکتر در منزل می توانید بسیاری از مشکلات و سختی های بیمار را رفع نمائید. در زمان ویزیت دکتر در منزل، پزشک در معاینات بالینی خود مواردی همچون سطح هوشیاری را بررسی می‌کند. علائم حیاتی شامل فشار خون ، نبض، درجه حرارت و تنفس هم در معاینه اولیه بررسی می‌شود. هر پزشکی چه در بیمارستان، مطب و منزل، در برابر بیماران وظایفی بر عهده دارد که رعایت تمامی آنها باید صورت بگیرد. مانند : تکمیل اطلاعات ، معاینه بیمار ، درمان بیماری و همچنین پیگیری درمان.

 

بیشتر بخوانید: ویزیت پزشک در منزل یک گزینه فوق العاده برای سالمندان

 

دستمزد دریافتی و هزینه ویزیت دکتر در منزل نیز مشخص است اما در صورت نیاز به سایر خدمات، امکان تغییر و افزایش هزینه  وجود دارد. برای داشتن ویزیت، متخصص باید علاوه بر دانش و تجربه و تهیه تجهیزات قابل حمل، به طیف وسیعی از مهارت ها هم مجهز باشد. ویزیت آنلاین می ‌تواند مراقبت های پزشکی و تشخیص های دقیق تری نیز ارائه دهد. لازم به ذکر است آنچه با ویزیت دکتر در منزل تجربه می‌کنید هرگز در چکاپ‌های سرپایی و یا مطب‌های شلوغ تجربه نمی‌کنید.

 

ویزیت در منزل
ویزیت در منزل

 

خدمات ویزیت در منزل

طیف زیادی از بیماری ‌ها وجود دارند که با استفاده از خدمات ویزیت در منزل ، به راحتی تشخیص و درمان می ‌شوند. سالمندان از دیگر اقشار جامعه هستند که به شدت نیاز به  ویزیت آنلاین تهران دارند. سالمندان به این علت که معمولا تنها هستند، نیاز به دریافت خدمات بیشتر و بهتری در زمینه‎ های درمانی چون ویزیت دارند. خصوصا سالمندانی که جدا شدن از تخت برایشان مشکل است و رفتن به مراکز درمانی برای آن ها امکان پذیر نیست . به همین دلیل این دسته از اقشار جامعه به راحتی می توانند از خدمات ویزیت به صورت آنلاین و شبانه روزی استفاده کنند. فیزیوتراپی و ویزیت سالمندان در منزل نیز از دیگر خدماتی است که بیماران می توانند با استفاده از اپلیکیشن ازپزشک از ان بهره ببرند.

 

تصویر دکتر بهاره سلطانی

بهاره سلطانی

عمومی

تصویر دکتر سجاد علیزاده نیاز ابادی

سجاد علیزاده نیاز ابادی

عمومی

تصویر دکتر میلاد دودانگه

میلاد دودانگه

عمومی

تصویر دکتر فاطمه قاسمی

فاطمه قاسمی

عمومی

تصویر دکتر رامین داداللهی ساراب

رامین داداللهی ساراب

عمومی

تصویر دکتر امیر حسین جهانبخش

امیر حسین جهانبخش

عمومی

تصویر دکتر یونس محمدی

یونس محمدی

عمومی

تصویر دکتر فرید سنگین آبادی

فرید سنگین آبادی

عمومی

تصویر دکتر معصومه مهنی

معصومه مهنی

عمومی

تصویر دکتر الهام امانی

الهام امانی

عمومی

تصویر دکتر نادر فتحی

نادر فتحی

عمومی

تصویر دکتر سیده طیبه قاضوی

سیده طیبه قاضوی

عمومی

تصویر دکتر آرین احمدزاده مجاوری

آرین احمدزاده مجاوری

عمومی

تصویر دکتر شاهین حاج ملک

شاهین حاج ملک

عمومی

تصویر دکتر ازاده محمدی هرستانی

ازاده محمدی هرستانی

عمومی

تصویر دکتر زهرا پور امان اللهی

زهرا پور امان اللهی

عمومی

تصویر دکتر علیرضا اسعدی

علیرضا اسعدی

عمومی

تصویر دکتر سروش صمدی

سروش صمدی

عمومی

تصویر دکتر زهرا پاینده

زهرا پاینده

عمومی

تصویر دکتر زهرا زارع

زهرا زارع

عمومی

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare مورد نیاز است که مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی CloudFlare و شرایط استفاده است.

برای دیدن نوشته هایی که به دنبال آن هستید تایپ کنید