قرص چاقی صورت بدون عوارض

قرص چاقی

فهرست مطالب

در تاریخ 21 آذر 1402 – توسط دکتر غزل روستایی بازنگری و بروزرسانی شد.

 

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که صورت لاغر دارند، داشتن صورتی پر است تا چهره شان را جوان تر نشان دهد. زنان و مردان زیادی به دنبال قرص هستند تا بتوانند تنها از این طریق صورتی پر داشته باشند. برخی افراد به دلیل انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین و برخی دیگر به دلایل وراثتی، صورتی لاغر و کشیده دارند. جای نگرانی نیست چراکه چاق شدن صورت، داشتن گونه ‌های برجسته و توپر در سریع‌ترین زمان تنها با مصرف قرص‌ امکان ‌پذیر است.

انتخاب بهترین قرص چاقی صورت در میان انواع قرص‌های گیاهی و شیمیایی موجود در بازار که عوارض جانبی نداشته باشد، کار آسانی نیست. از این رو ما در این مطلب ازپزشک به موضوع قرص چاقی صورت دائمی و بهترین قرص چاقی صورت اشاره می کنیم تا با اطلاعات کافی بتوانید بهترین آنها را خریداری کنید.

 

بهترین قرص چاقی صورت

یکی از راه ‌حل‌ های سریع برای افزایش حجم صورت مصرف بهترین قرص چاقی صورت است. مانند تمام داروها، برندهای مختلفی اقدام به تولید قرص کرده‌اند و بازار مملو از انواع این قرص‌ها است. در ادامه چندین نوع آن را معرفی می کنیم اما قبل از معرفی پیشنهاد می کنیم حتما ازپزشک مشاوره بگیرید و زیر نظر متخصص تغذیه بهترین قرص را تهیه کنید. همین الان اپلیکیشن ازپزشک را نصب کنید و از متخصص تغذیه ویزیت بگیرید. از بهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سوپر فیس پاور

قرص پر کننده صورت سوپر فیس پاور یکی از بهترین و قوی ترین قرص در دنیا بوده و تأییدیه وزارت بهداشت و   FDA  اروپا را دارد. اکثر افرادی که در اروپا و آمریکا از این قرص برای صورت خود استفاده کرده ‌اند، از نتایج مطلوب آن بسیار راضی هستند. شرکت داروسازی تولیدکننده سوپر فیس پاور ادعا می‌کند در 97 درصد موارد تأثیرات این قرص بدون بازگشت است.

گفته می‌شود که قرص علاوه بر چاقی صورت و برجسته شدن گونه‌ها موجب شفافیت پوست، کاهش چین‌ و چروک صورت و از بین رفتن خط خنده می‌شود. در ترکیبات قرص سوپر فیس از مواد طبیعی و گیاهی مانند نوکلیک اسید، گندم، آنتی اکسیدان، مواد معدنی مانند فولات، منیزیوم، فسفر، روی، امگا 3 و پتاسیم و همچنین ویتامین‌های A، E، D و گروه B استفاده شده است.

 

قرص چاقی صورت دائمی
قرص چاقی صورت دائمی

  

سوپر فت فیس اکسترا

قرص سوپر فت فیس اکسترا از جدیدترین انواع قرص  وارداتی موجود در ایران است.  این قرص در میان قرص‌های موجود در بازار ایران، از کیفیت عالی و بازخوردهای مثبتی برخوردار است. قرص سوپر فت فیس اکسترا توسط شرکت داروسازی آمریکایی، کمپانی نوتراکرافت، تولید شده است و از تأییدیه  GMP برخوردار است. از مزایا قرص  سوپر فت فیس اکسترا می ‌توان به گونه ‌سازی، قرص چاقی صورت دائمی و بدون بازگشت، داشتن ترکیبات گیاهی، عدم استفاده از ترکیبات هورمونی و شیمیایی و بی عارضه بودن آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه از شر لاغری خلاص شویم | بهترین روش‌های چاقی را از ما بخواهید

 

قرص شیکوریدین دینه از ترکیبات کاملاً گیاهی مانند رازیانه، ریشه کاسنی و عصاره شنبلیله تشکیل شده است. قرص شیکوریدین دینه بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که علاوه بر چاقی صورت، به دنبال افزایش وزن در سایر اندام‌های بدن خود هستند. این محصول با کاهش درصد قند خون موجب افزایش اشتها شده و چاقی و اضافه‌وزن را به‌صورت یکنواخت در سراسر بدن به همراه دارد. به توصیه شرکت تولیدکننده قرص شیکوریدین دینه، بهتر است این قرص روزانه سه بار مصرف شود تا فرد را به نتیجه دلخواه برساند.

 

قوی ترین قرص چاقی صورت و بدن

 به طور طبیعی با افزایش سن، عضلات و چربی صورت تحلیل می رود و پوست افتاده و چروکیده می شود. در این زمان چهره شادابی، جوانی و زیبایی اولیه خود را از دست می دهد. رعایت رژیم غذایی مناسب و استفاده از قرص چاقی صورت و بدن بدون عوارض یکی از راه حل های در دسترس برای غلبه به این مشکل می باشد.

اگرچه خوردن کالری بیشتر با افزایش وزن به افزایش چربی صورت نیز کمک می کند، اما استفاده از این روش به دلیل همراهی با عوارض جانبی متعدد توصیه نمی شود. مصرف غلات، شیر و ماهی های چرب منابع غذایی مناسبی برای چاقی صورت و شفاف شدن پوست می باشند. استفاده از فیلرهای صورت، روغن های پوست و برخی کرم ها نیز کمک کننده می باشند. قوی ترین قرص چاقی صورت و بدن نیز باید حاوی مواد معدنی و ویتامین های زیر باشد:

  • آلوئه ورا
  • ویتامین ب 12
  • عسل
  • آمینواسیدها
  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • ویتامین C
  • ویتامین E
  • زینک
  • امگا 3
  • CoQ10
  • سلنیوم
  • بیوتین
  • نیاسین
  • مس

پیشنهاد مقاله: معرفی ۷ قرص چاقی قوی 

بی عوارض ترین قرص چاقی صورت

یکی از مشکلات و نگرانی‌های افرادی که به دنبال چاقی صورت با قرص هستند، عوارض قرص چاقی صورت است. اکثر شرکت‌های سازنده قرص چاقی ادعا می‌کنند که قرصی که آنها روانه بازار می کنند بی عوارض ترین قرص چاقی صورت است و در تولید آنها از مواد شیمیایی استفاده نشده است. با اینحال از  بی عوارض ترین قرص می توان به قرص اونیکس ONIX  اشاره کرد.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

قرص اونیکس از اسهال و استفراغ و سایر مشکلات گوارشی جلوگیری کرده و با افزایش اشتها به چاقی کمک می‌کند. علاوه بر این، مصرف این قرص می‌تواند مشکلاتی مانند کم‌ خونی و فقر آهن بدن و همچنین، بی‌خوابی و استرس را رفع کند. قرص اونیکس از طریق جذب بهتر مواد معدنی، پروتئین و ویتامین‌های ضروری موجب افزایش حجم و توپر شدن صورت می ‌شود.

 

 

قرص چاقی صورت
قرص چاقی صورت

 

قرص چاقی صورت در عطاری

اگرچه که قرص های مختلفی در عطاری ها پیدا می شوند، اما تهیه قرص چاقی صورت بدون عوارض در عطاری به هیچ وجه توصیه نمی شود. اگرچه که داروهای گیاهی اغلب از عوارض جانبی کمتری برخوردار می باشند، اما توجه داشته باشید که این داروها به روش صحیحی و با مقدار مشخصی تهیه و خالص نشده اند.

مصرف داروهای موجود در عطاری به دلیل عدم خالص سازی مناسب، می توانند بسیار آسیب رسان باشند و با آسیب های کبدی و کلیوی شدیدی همراه باشند. موارد متعددی از نارسایی کبدی، اعتیاد و آسیب های کلیوی به دنبال مصرف بی رویه این داروها دیده شده است. لذا توصیه می شود که داروهای گیاهی را حتما از برندهای مرغوب و شناخته شده و از داروخانه ها تهیه کنید.

 

قرص چاقی صورت دائمی

همانگونه که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم داروهای زیادی در داروخانه ها برای فروش وجود دارد. اما هر دارویی قابل اعتماد نیست و مصرف آن پیشنهاد نمی شود. ازپزشک پیشنهاد می کند قبل از خرید هرگونه دارو حتما با پزشک متخصص صحبت کنید و سپس برای خرید قرص اقدام کنید. بدون شک باید قرص یا دارویی را برای چاقی مصرف کنید که بدانید تاثیر بالا و عوارض کمی به همراه دارد.

برای این کار تنها می توانید به مشورت پزشکان اعتماد کنید و از آنها راهنمایی بگیرید. لازم به ذکر است برخی از قرص چاقی صورت دائمی و یا بهترین قرص چاقی صورت ممکن است مشکلاتی مثل دیابت، فشار خون بالا و یا حتی افسردگی به همراه داشته باشند. از این رو  اصلا نباید برای چاقی صورت هر دارویی مصرف کنید و قبل از مصرف و خرید دارو، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

سوالات متداول

بی عوارض ترین قرص های چاقی صورت کدام می باشند؟

قرص های اونیکس، شیکوریدین، سوپر فیس پاور و سوپر فت فیس اکسترا از جمله بی عوارض ترین قرص های چاقی صورت در داروخانه ها می باشند.

آیا تهیه قرص چاقی صورت در عطاری توصیه می شود؟

تهیه قرص چاقی صورت بدون عوارض در عطاری به هیچ وجه توصیه نمی شود. اگرچه که داروهای گیاهی اغلب از عوارض کمتری برخوردار می باشند، اما مصرف داروهای موجود در عطاری به دلیل عدم خالص سازی مناسب، می توانند آسیب رسان باشند و با آسیب های کبدی و کلیوی همراه باشند.

قوی ترین قرص چاقی صورت و بدن شامل چه ترکیباتی می باشد؟

قوی ترین قرص چاقی صورت و بدن اغلب حاوی آلوئه ورا، ویتامین ب 12، عسل، آمینواسیدها، ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C، ویتامین E، زینک، امگا 3، CoQ10، سلنیوم، بیوتین، نیاسین و مس می باشد.

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare مورد نیاز است که مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی CloudFlare و شرایط استفاده است.

برای دیدن نوشته هایی که به دنبال آن هستید تایپ کنید