معرفی ۷ قرص چاقی قوی

قرص چاقی قوی

فهرست مطالب

یکی از مهمترین نکات برای  داشتن وزن سالم و پایدار، تغذیه مناسب و فعالیت بدنی منظم است. قرص‌های چاقی ممکن است به عنوان یک کمک موقت در رژیم‌ها استفاده شوند، اما باید با دقت و به همراه مشاوره پزشک یا تغذیه‌شناس مصرف شوند. ازپزشک توصیه می کند که قبل از مصرف قرص چاقی، حتما با یک پزشک متخصص یا متخصص تغذیه مشورت کنید تا بتوانند بر اساس وضعیت شما، رژیم غذایی و فعالیت مناسب را برای شما تعیین کنند. با وجود اینکه رعایت رژیم‌های اصولی در کنار ورزش، از اصول اولیه افزایش وزن پایدار و باثبات است، بسیاری از افراد برای فرار از لاغری به سراغ داروهای افزایش وزن می‌روند. در ادامه به قرص چاقی قوی ، بهترین قرص چاقی و عوارض قرص چاقی  آن اشاره خواهیم کرد.

 

درباره قرص چاقی

بعضی افراد گاهی از انواع قرص چاقی و برخی مکمل‌ها برای کمک به افزایش حجم عضلانی خود استفاده می‌کنند. تمرینات بدنی شدید اغلب باعث تحریک اشتها در افرد می‌شود. ورزشکاران هم گاهی اوقات مواد دیگری مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و کراتین را به صورت پودر یا قرص مصرف می‌کنند.

از ترکیبات غالب در بسیاری از قرص‌های چاقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شکر
  2. نارگیل
  3. مالتودکسترین تاپیوکای آلی
  4. پودر کاکائو ارگانیک
  5. آب پنیر
  6. کازئین
  7. هورمون‌
  8. گلوتن
  9. شیرین کننده‌های مصنوعی
  10. طعم و رنگ‌های مصنوعی
  11. مواد اصلاح شده ژنتیکی
  12. سویا

 

بهترین <yoastmark class=

عوارض قرص چاقی

استفاده از قرص‌های چاقی ممکن است به عوارض جانبی منجر شود. این عوارض ممکن است شامل مسائل گوارشی مانند اسهال، تهوع، افزایش اشتها و مشکلات معده باشد. همچنین، برخی از قرص‌های چاقی ممکن است باعث افزایش ضربان قلب، افزایش فشار خون، اضطراب، خواب آلودگی، اختلالات خواب و عدم تمرکز شوند.

علاوه بر این، ممکن است قرص‌های چاقی با داروهای دیگر تداخل کنند و عوارض جانبی جدی‌تری ایجاد کنند. بنابراین، مهم است که قبل از مصرف هر گونه دارویی، از جمله قرص‌های چاقی، با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما می‌تواند شرایط شما را ارزیابی کند و بهترین راهنمایی را درباره مصرف قرص‌های چاقی برای شما ارائه دهد.

از عوارض این قرص‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بزرگ شدن قلب
  • توهمات
  • تحریک پذیری شدید
  • آسیب کبدی
  • افزایش موی صورت
  • استفراغ
  • تهوع
  • اسهال
  • یبوست
  • فشار خون پایین
  • بیماری کیسه صفرا
  • افزایش ضربان قلب

 

عوارض <yoastmark class=

 

آیا قرص چاقی بدون عوارض وجود دارد؟

قرص چاقی بدون عوارض وجود ندارد؛ در حقیقت این قرص ها از هر نوع که باشد،  چاقی یکنواخت را در بدن به وجود می‌آورد که در طولانی مدت نیز بی‌اثر شده و از بین می‌رود. به‌ طورکلی، استفاده از داروهای شیمیایی و قرص‌ها برای افزایش وزن توصیه نمی‌شود، چرا که اغلب پس از مدتی اثر خود را از دست می‌دهند و افراد مجددا شاهد کاهش وزن خود خواهند بود. از سوی دیگر، این چاقی یکنواخت در اغلب موارد چندان هم مطلوب نظر نیست و فرم زیبایی به بدن نمی‌دهد و حتی بدن را از حالت استاندارد خود هم خارج می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: هرآنچه که باید درباره قرص لاغری گلوریا بدانید !

 

امکان اعتیادآور بودن این قرص‌ها مطرح است و باید به این نکته نیز توجه شود. ورزشکاران و بدن‌سازان ممکن است از داروهای ذکر شده در بالا به‌طور غیرقانونی برای عضله‌سازی و افزایش عملکرد ورزشی استفاده کنند. استفاده نامناسب از داروها یا استروئیدهای آنابولیک با خطرات متعددی برای سلامتی همراه است که برخی از آن‌ها جدی هستند. بسیار مهم است که این داروها فقط تحت نظر پزشک مصرف شود. برای افزایش وزن کنترل شده و متعادل مصرف بسیاری از قرص‌های چاقی موثر نخواهد بود زیرا مهمترین ایراد این روش، افزایش وزن غیرعادی و ابتلا به چاقی است.

 

معرفی ۷ قرص چاقی قوی

  • از انواع قرص چاقی می توان به  قرص مخمر آبجو اشاره کرد. این قرص را به عنوان تنظیم اشتها و رفع خستگی و استرس می‌شناسند و این به دلیل وجود ویتامین‌های گروه B موجود در این قرص است. همچنین کروم موجود در این قرص نیز برای تنظیم قند خون و کمک به تحریک ترشح انسولین از پانکراس مفید است که می‌تواند در جلوگیری از افزایش قند خون و پیشگیری از دیابت کمک‌کننده باشد. قرص مخمر آب‌جو که به عنوان قرص افزایش وزن نیز کاربرد دارد، مجموعه‌ای از موجودات مخمر ریز و خشک شده است که خاصیت تخمیرک نندگی خود را طی فرایندهایی که روی آن‌ها انجام شده از دست داده‌اند.

 

<yoastmark class=

 

قرص سوپر فت فست نیو

  • قرص سوپر فت فست نیو یکی دیگر از انواع قرص‌های چاقی بوده که با هدف افزایش اشتها، عضله‌ سازی طبیعی، افزایش جذب موادغذایی، تبدیل پروتئین به ماهیچه و جلوگیری از ایجاد چاقی شکم و پهلو، مژده‌ی چاق شدن بدون بازگشت را داده و در بازار ایران در دسترس عموم قرار دارد. ترکیبات موجود در این قرص نیز مشابه انواعی که در بالا ذکر شد شامل برخی ویتامین‌ها از قبیل ویتامین‌های گروه ب (به جز ب 12)، مواد معدنی و سایر ریزمغذی‌های اشتها آور طبیعی است. مصرف فت فست نیو همزمان با سایر داروها ممنوع بوده و برای افراد بالای 60 سال، زنان باردار و شیرده و بیماران کلیوی و کبدی توصیه نمی ‌شود. قبل از مصرف ازپزشک مشاوره آنلاین بگیرید.

 

قرص شیکوریدین دینه

  • شیکوریدین دینه حاویِ انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی، مکمل غذایی، افزایش‌دهنده اشتها، نیروبخش و کاهش‌دهنده میزان قند خون است که به مرور موجب افزایش وزن می‌شود. با قطع این دارو ممکن است کاهش اشتها بازگردد یا به مصرف آن اعتیاد پیدا کنید. همچنین از آنجا که این قرص گیاهی است مصرف طولانی مدت آن ممکن است عوارضی در پی داشته باشد.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

  • قرص گین آپ به عنوان قرص چاق کننده  تنها یک دارو نیست. این قرص نوعی مکمل غذایی مشتمل بر برخی ویتامین‌ها از قبیل ویتامین C ,A ,E ,B6 ,B12 و فولیک اسید و بیوتین به همراه تعدادی از مواد معدنی اشتهاآور، مانند روی، سدیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر و نیاسین است. این قرص با افزایش اشتها و کمک به عضله‌سازی از تشکیل چربی در بافت‌های بدن جلوگیری نموده و وعده بدنی سالم و متناسب، بدون ایجاد چربی شکم و پهلو را به افراد می‌دهد.

 

بهترین قرص چاقی

  • قرص فست اکستریم از بهترین قرص‌ چاقی موجود در بازار است که مکانیسم آن افزایش ترشح آنزیم‌های چاقی در بدن است. مصرف این قرص برای افرادی که دچار ضعف عمومی بوده و استعداد چاقی ندارند توصیه می شود. این قرص نباید همزمان با آنتی بیوتیک‌ها مصرف شود و برای افراد زیر ۱۸ و بالال ۶۰ سال، مبتلایان به بیماری‌های قلبی و کلیوی، فشار خون بالا یا پایین، زنان باردار و شیرده و مبتلایان به دیابت منع مصرف دارد. ترکیبات قرص فست اکستریم گیاهی بوده و از عصاره تریستریس، گلوتامین و ریشه درخت بامبو تشکیل شده است.

 

قرص ویتافت فور

  • ویتافت فور (Vita fat 4) یک افزایش وزن امریکایی و یک داروی گیاهی انرژی‌زاست. این دارو برای افزایش وزن عمومی و یکنواخت تمام قسمت های بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از عوارض آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که مصرف بیش از اندازه‌اش موجب افزایش وزن بالا خواهد شد. همچنین به دلیل گیاهی بودن این قرص، احتمال دچار شدن به عوارض گیاهان دارویی موجود در آن وجود دارد.

 

  • بهترین قرص چاقی فت فست بر پایه گیاهان تولید شده و به افزایش وزن کمک می‌کند. این قرص به طور سریع بدن را چاق کرده و وعده می‌دهد که طی یک دوره یک ماهه و با مصرف 60 عدد قرص، در حدود 6 الی 15 کیلوگرم بر وزن افراد لاغر می‌افزاید. اما باید توجه داشت که قرص چاقی فت فست هرچند گیاهی، اما عوارض خاص خود را دارد و برای زنان باردار و شیرده، افراد بالای ۶۰ و زیر ۱۵ سال و مبتلایان به بیماری‌های کلیوی منع مصرف دارد.

 

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare مورد نیاز است که مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی CloudFlare و شرایط استفاده است.

برای دیدن نوشته هایی که به دنبال آن هستید تایپ کنید