خدمات پزشکی ویزیت در منزل – ازپزشک

ویزیت در منزل

فهرست مطالب

در نگاه اول شاید موضوع ویزیت در منزل چندان مهم به نظر نرسد اما کافیست به افرادی فکر کنید که به دلیل بیماری ‌های خاص قادر به حرکت کردن نیستند. یا اینکه می‌توانید به سالمندانی فکر کنید که راه رفتن در فضای محدود منزل برای آنها دشوار است، چه رسد به اینکه بخواهند از خانه خارج شوند و به مراکز درمانی مراجعه کنند. در این زمان داشتن چنین ویزیتی یک راه حل کاربردی و بسیار مفید است. ممکن است حتی شما هم در زمان مراجعه به پزشک، مشکلات زیادی چون ترافیک و شلوغی مطب را تجربه کرده باشید و به همین دلیل می‌توانید این موضوع را درک کنید که انتظار و رفت و آمد چقدر می‌تواند خسته کننده باشد. ما در این مطلب از مجله سلامتی ازپزشک به تعرفه ویزیت در منزل و ویزیت سالمندان در منزل اشاره خواهیم کرد. همراه ما باشید.

 

هزینه ویزیت در منزل

پزشک متخصص است که هزینه ویزیت در منزل را با توجه به نوع خدمات ارائه شده مشخص می کند. همچنین پزشک متخصص برای تایین هزینه می تواند بیماری های زیر را مورد بررسی قرار دهد :

  • بررسی مشکلات مربوط به خون از جمله کم خونی، غلظت خون یا رقیق بودن آن به راحتی می تواند در ویزیت پزشک متخصص در منزل انجام شود.
  • بیماری‎‌ هایی چون هیپوفیز و تیروئید می ‌‎توانند توسط پزشک عمومی در منزلویزیت شوند.
  • بیماری ‌های مربوط به کلیه و کبد، توسط پزشک عمومی در منزل ویزیت می شود.
  • مشکلات مربوط به دستگاه تنفسی شامل ذات ‎‌الریه، آسم و فیبروز ریه

برخی از کاربران خیال می کنند که این روش درمانی تنها مناسب افرادی که است که به دلیل شرایط خاص جسمانی نمی‌توانند از منزل خارج شوند. مانند بیماران سکته مغزی، پارکینسون، قطع نخاعی، کودکانی که به بیماری ‌های مادرزادی مانند سندروم داون مبتلا هستند، زنان باردار و سالمندان. اما هر فردی در هر شرایط می‌تواند از خدمت ویزیت استفاده کند. برای دریافت هزینه ویزیت توسط پزشک متخصص کافیست با ما در ارتباط باشید.

 

تعرفه ویزیت در منزل
تعرفه ویزیت در منزل

 

ویزیت سالمندان در منزل

سالمندان به این علت که معمولا فرزندانشان در منزل نبوده و بیشتر از سایر افراد جامعه تنها هستند، نیاز به دریافت خدمات بیشتر و بهتری در زمینه‎ های درمانی چون ویزیت در منزل دارند. خصوصا سالمندانی که جدا شدن از تخت برایشان مشکل است و رفتن به مراکز درمانی برای آن ها امکان پذیر نیست. به همین دلیل این دسته از اقشار جامعه به راحتی می توانند از خدمات ویزیت برای سالمندان استفاده کنند. چک کردن وضعیت عمومی بدن سالمند، کنترل فشار خون، دیابت، بیماری‎‌های قلبی و سایر موارد مشابه، از جمله مواردی است که سالمندان نیاز به دریافت خدمات آن در منزل پیدا می‌کنند.
مهم ترین مزیت ویزیت، راحتی و در دسترس بودن آن  برای کسانی است که به هر دلیلی توانایی خروج از منزل را ندارند و یا بسیار به سختی می توانند به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

به طور کل تمامی بیمارانی که به هر دلیلی قادر به خروج از منزل نیستند، برای استفاده از ویزیت هستند به خصوص:

  1. بیماران مبتلا به عفونت های مزمن نظیر زخم بستر
  2. بیماران با سن بسیار بالا و ناتوان در حرکت
  3. بیماران سالمند با سابقه سکته های قلبی یا مغزی شدید
  4. بیماران مبتلا به آلزایمر
  5. بیماران با مشکلات تنفسی شدید نظیر آسم یا بیماری های انسدادی مزمن ریوی
  6. بیمارانی که به وسایل جابجایی و حمل و نقل به آسانی دسترسی ندارند یا اینکه جابجایی شان مشکل است.

برای استفاده از خدمات ویزیت سالمندان در منزل ، با خیال راحت از وب سایت ازپزشک مشاوره آنلاین بگیرید.

 

ویزیت سالمندان در منزل
ویزیت سالمندان در منزل

 

تعرفه ویزیت در منزل

سامانه ازپزشک بهترین پزشکان را همراه با بهترین تجهیزات و روابط بین سازمانی گرد هم آورده است تا بتواند ویزیت را متناسب با نیاز بیمار مبنی بر متخصص آقا یا خانم در سریع‌ترین زمان در اختیار کاربران قرار دهد. از این رو می‌توانید با خیال راحت به پزشکان اعتماد کنید چرا که ضمانت نامه معتبر، سابقه کار و همچنین مدرک تحصیلی پزشکان در سامانه ازپزشک موجود است. تعرفه ویزیت در منزل به مراتب پائین تر از هزینه هایی است که باید به صورت حضوری متحمل شوید. در زمان ویزیت، پزشک در معاینات بالینی خود مواردی همچون سطح هوشیاری، علائم حیاتی شامل فشار خون، نبض، درجه حرارت و تنفس را بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هزینه ویزیت در منزل برای شکستگی استخوان

 

هر پزشکی چه در بیمارستان، در مطب و یا در منزل در برابر بیماران خود وظایفی بر عهده دارد که رعایت تمامی آنها باید توسط پزشک صورت بگیرد مانند : تکمیل اطلاعات ، معاینه بیمار ، درمان بیماری و همچنین پیگیری درمان. دستمزد دریافتی و هزینه مشخص است اما در صورت نیاز به سایر خدمات، امکان تغییر و افزایش هزینه  وجود دارد. برای مثال آخرین تعرفه با تجهیزات مدرن پزشکی، قیمت خدمات آن به صورت مجموع به متقاضی اعلام می گردد. از این رو شما می توانید جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در رابطه با تعرفه با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

 

تصویر دکتر بهاره سلطانی

بهاره سلطانی

عمومی

تصویر دکتر میلاد دودانگه

میلاد دودانگه

عمومی

تصویر دکتر فاطمه قاسمی

فاطمه قاسمی

عمومی

تصویر دکتر رامین داداللهی ساراب

رامین داداللهی ساراب

عمومی

تصویر دکتر امیر حسین جهانبخش

امیر حسین جهانبخش

عمومی

تصویر دکتر یونس محمدی

یونس محمدی

عمومی

تصویر دکتر معصومه مهنی

معصومه مهنی

عمومی

تصویر دکتر آناهیتا مختارکاری

آناهیتا مختارکاری

عمومی

تصویر دکتر الهام امانی

الهام امانی

عمومی

تصویر دکتر نادر فتحی

نادر فتحی

عمومی

تصویر دکتر سیده طیبه قاضوی

سیده طیبه قاضوی

عمومی

تصویر دکتر آرین احمدزاده مجاوری

آرین احمدزاده مجاوری

عمومی

تصویر دکتر سجاد علیزاده نیاز ابادی

سجاد علیزاده نیاز ابادی

عمومی

تصویر دکتر ازاده محمدی هرستانی

ازاده محمدی هرستانی

عمومی

تصویر دکتر زهرا پور امان اللهی

زهرا پور امان اللهی

عمومی

تصویر دکتر علیرضا اسعدی

علیرضا اسعدی

عمومی

تصویر دکتر سروش صمدی

سروش صمدی

عمومی

تصویر دکتر زهرا پاینده

زهرا پاینده

عمومی

تصویر دکتر زهرا زارع

زهرا زارع

عمومی

تصویر دکتر الهه میرزایی

الهه میرزایی

عمومی

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare مورد نیاز است که مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی CloudFlare و شرایط استفاده است.

برای دیدن نوشته هایی که به دنبال آن هستید تایپ کنید