پوست و مو

تاثیر لیفت بینی در زیبایی و روش‌های انجام آن!

تاثیر لیفت بینی در زیبایی و روش‌های انجام آن!

تاثیر لیفت بینی در زیبایی

لیفت بینی درواقع یکی از روش‌های غیر تهاجمی فرم‌ دهی بینی بوده که به‌ هیچ‌ عنوان دردسرهای جراحی زیبایی بینی را به‌همراه ندارد؛ اما روش‌های انجام آن چه هستند؟ عوارض لیفت بینی کدام‌اند؟ در مقاله تاثیر لیفت بینی در زیبایی به‌ تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

لیفت بینی چیست؟

عمل لیفت بینی یک جراحی زیبایی غیرتهاجمی است که باهدف تغییر شکل و ظاهر بینی انجام می‌شود. در این جراحی، پزشک یا جراح پلاستیک با استفاده از تکنیک‌های مختلف، بینی را به‌شکل دلخواه بیمار فرم می‌دهد. این جراحی ممکن است به کاهش یا افزایش اندازه بینی، تغییر شکل نوک بینی، کاهش گوشت‌ها و غضروف‌های زائد و اصلاح فرم بینی منجر شود. در این روش می‌توان به بهبود ظاهر قوز یا شکستگی‌های دماغ بدون نیاز به بخیه و نقاهت‌های طولانی‌مدت پرداخت.

 

مزایا و تاثیر لیفت بینی در زیبایی

از جمله مزایا و تاثیر لیفت بینی در زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیفت بینی دردسرهای عمل جراحی بینی را ندارد؛ زیرا این عمل، یک عمل زیبایی غیرتهاجمی است؛
  • این عمل تاثیرات خود را به‌صورت آنی یا در بازه زمانی کوتاه نشان می‌دهد؛
  • هزینه انجام آن در مقایسه با عمل جراحی زیبایی بینی بسیار کمتر است؛
  • دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد؛
  • تنها از بیهوشی موضعی استفاده می‌شود.

 

معایب لیفت بینی

از مهم‌ترین معایب این عمل زیبایی نیز می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تاثیر این عمل جراحی موقت بوده و اثر آن بسته به روش پیاده‌سازی شده بین ۱ تا ۲ سال پایدار می‌ماند؛
  • نمی‌توان از این روش‌ برای فرم‌دهی به بینی همه افراد استفاده کرد؛ بهتر است برای تشخیص بهترین درمان با پزشک متخصص مشورت کنید؛
  • اگر پزشک شما متبحر نباشد، عمل به‌درستی انجام نشود یا نحوه انجام کار مشخص نشده باشد، امکان بدتر شدن فرم بینی وجود دارد؛ بنابراین، قبل از صرف هزینه و انجام این عمل، تاثیر لیفت بینی در زیبایی را بررسی کنید و درباره اثربخشی آن بر روی صورت خود حتما با پزشک مشورت کنید.

این روش بسته به مرحله انجام آن و شرایط پوستی بیمار می‌تواند عوارضی همچون ورم کردن دماغ، قرمزی و کبودشدن آن را به‌دنبال داشته باشد.

 

انواع روش‌های لیفت بینی کدام‌اند؟

سه روش کلی برای لیفت بینی وجود دارد که پزشکان بسته به شرایط زیباجو، فرم بینی و… به تجویز و انجام آن‌ها می‌پردازند. این روش‌ها عبارت‌اند از:

 

اصلاح فرم بینی

اصلاح فرم بینی

 

لیفت بینی با نخ

در این روش با استفاده از نخ‌های قابل‌جذب به فرم‌دهی بینی می‌پردازند. ابتدا ناحیه مدنظر بینی با بی‌حسی موضعی بی‌حس شده و سپس نخ‌‌ها در نواحی مشخص شده وارد آن می‌شوند. درواقع، این نخ‌های طبی در زیر پوست قرار می‌گیرند و فرم بینی را به حالت ایده‌آل زیباجو در می‌آورند. تاثیر لیفت بینی در زیبایی صورت افراد به‌کمک این روش تا ۲سال دوام می‌آورد؛ زیرا این نخ‌ها قابل‌جذب هستند و نهایتا بعد از دو سال کاملا در زیر پوست جذب می‌شوند. از کاربردی‌ترین و بهترین نخ‌های لیفت بینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

لیفت بینی با فیلر

تاثیر لیفت بینی در زیبایی به‌ کمک این روش بسیار ملموس بوده و از آن برای رفع بسیاری از مشکلات بینی استفاده می‌شود. در روش لیفت بینی با ژل یا فیلر به‌کمک ژل‌ها و فیلر‌ها که نوعی مواد پرکننده به‌حساب می‌آیند، جاهای خالی بینی که سبب بروز قوز یا شکستگی شده‌اند را پر می‌کنند. با پرکردن جاهای خالی، ناحیه مدنظر هم‌سطح و صاف شده و فرم مناسبی به خود می‌گیرد. این عمل به‌وسیله دو نوع فیلر دائمی و موقت انجام می‌شود.

 

درخواست نوشتن آزمایش آنلاین دهید!
آزمایش میخوای بدی و نیاز به نسخه اینترنتی آزمایش داری؟ درخواست نوشتن نسخه آزمایش آنلاین ازپزشک داری؟
قبل از درخواست ویزیت، از طریق اپلیکیشن ازپزشک با قیمت خیلی مناسب درخواست نوشتن آزمایش آنلاین بده و بعد از انجام آزمایش با جواب آزمایشت ازپزشک ویزیت بگیر!

 

لیفت بینی با لیزر

لیفت بینی با لیزر یکی از بهترین راه‌های اصلاح فرم بینی‌های گوشتی به‌شمار می‌آید و بیشترین تاثیر را بر لایه‌های سطحی زیر پوست می‌گذارد.

 

هزینه لیفت بینی با نخ ۱۴۰۲

عوامل مختلفی بر قیمت لیفت بینی تاثیر می‌گذارند که از انواع آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد و میزان نخ استفاده شده؛
  • تعداد جلسات درمانی؛
  • نوع نخ.

هزینه لیفت بینی با نخ در سال ۱۴۰۲ بسته به نوع نخ مورداستفاده بین ۳ تا ۱۵میلیون تومان تخمین زده می‌شود؛ همچنین امکانات کلینیک مدنظر، استفاده از دستگاه‌ها به‌روز و… نیز می‌توانند در هزینه نهایی لیفت بینی تاثیرگذار باشند.

 

پیشنهاد مقاله: عمل بینی و ھرآنچه که باید درباره آن بدانید!

لیفت بینی در خانه

بسیاری از افراد درباره تاثیر لیفت بینی در زیبایی به‌کمک روش‌های خانگی اظهارنظر کرده و از اثربخش‌بودن آن صحبت می‌کنند؛ اما آیا انجام لیفت بینی در خانه امکان‌پذیر است؟ در پاسخ باید گفت که لیفت بینی با نخ، ژل و لیزر به‌هیچ‌عنوان در خانه و آرایشگاه‌ها امکان‌پذیر نبوده و تنها باید آن را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. برای فرم‌دهی بینی ماساژ‌های اصولی وجود دارد که می‌توانند به بهبود فرم بینی شما کمک شایانی بکنند؛ البته لازم به ذکر است که اثرگذاری آن‌ها به تداوم انجام حرکات ماساژ بستگی دارد.

کافی است عبارت «ماساژهای لیفت بینی» را در اینترنت جست‌و‌جو و کرده و به‌کمک عکس‌ها و فیلم‌های آموزشی به انجام حرکات با شکلی اصولی، پایدار و مداوم بپردازید.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره با متخصص پوست و مو و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره آنلاین دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

قیمت لیفت بینی

در بخش‌های قبلی مقاله «تاثیر لیفت بینی در زیبایی» درباره قیمت لیفت بینی با نخ صحبت کردیم. در این‌ بخش به‌شرح عوامل موثر بر قیمت لیفت بینی با لیزر و فیلر می‌پردازیم.

 

زیبایی بینی

زیبایی بینی

 

قیمت لیفت بینی با ژل و فیلر

از جمله عوامل مؤثر بر قیمت لیفت بینی با فیلر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقدار فیلر موردنیاز (هزینه‌ها براساس هر سی‌سی ژل محاسبه می‌شود)؛
  • دستمزد پزشک؛
  • تعداد جلسات درمان؛
  • برند فیلر استفاده شده؛
  • نوع فیلر استفاده شده.

هزینه لیفت بینی با فیلر و ژل بسته به شرایط ذکر شده در سال ۱۴۰۲ بین ۳ تا ۸میلیون تومان در نوسان بوده است.

 

قیمت لیفت بینی با لیزر

از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت لیفت بینی با لیزر می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دستمزد پزشک
  • هزینه اتاق عمل
  • هزینه بیهوشی
  • هزینه پرسنل
  • نوع تکنیک پیاده شده
  • هزینه عکس‌ها و آزمایش‌های قبل عمل.

بهتر است برای اطلاع از هزینه دقیق لیفت بینی با لیزر، با پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید.

 

پیشنهاد ویژه: عوارض عمل پولیپ بینی

فیلم لیفت بینی با نخ

تاثیر لیفت بینی در زیبایی صورت بسیار گسترده است و حتی می‌تواند به چشمان شما جلوه‌ای دیگر بدهد؛ اما اگر قصد دارید به‌طور کامل در جریان نحوه انجام این عمل قرار بگیرید، بهتر است عبارت «فیلم لیفت بینی» را در اینترنت جست‌و‌جو کنید. البته لازم به‌ذکر است که این فیلم‌ها دارای صحنه‌هایی هستند که ممکن است همه افراد با دیدن آن‌ها راحت نباشند.

 

چسب لیفت بینی

بسیاری از افراد چسب جراحی را با چسب لیفت بینی اشتباه می‌گیرند. چسب‌های لیفت بینی درواقع نوار‌های نسبتا باریک و بی‌رنگی هستند که می‌توانند به اصلاح فرم بینی و بخش‌های مختلف ازجمله پوست صورت و گردن بپردازند. چسب لیفت بینی پوست را به‌طور کامل بالا می‌کشد و موجب فرم‌دهی بخش‌های مختلف دماغ ازجمله غضروف‌های نوک بینی می‌شود.

 

رزرو آنلاین متخصص زیبایی

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز در سایت ازپزشک به رزرو نوبت بهترین پزشکان زیبایی اقدام کنید. اگر از نظر زمان در مضیقه هستید یا به هر دلیلی نمی‌توانید به‌شکل حضوری در مطب‌ها از مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید، می‌توانید از طریق مجموعه ازپزشک مشاوره آنلاین و غیرحضوری دریافت کنید. امیدواریم با نگارش این مقاله به‌تمامی سوالات شما در زمینه تاثیر لیفت بینی در زیبایی پاسخ داده باشیم.

 

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.