جنسی

آموزش سکس، بھترین روش سکس کدام است؟

آموزش سکس، بھترین روش سکس کدام است؟

آموزش سکس

سکس و رابطه جنسی از مهم ‌ترین های رابطه زناشویی است و اهمیت بسیاری در حفظ علاقه و پایداری زندگی دارد. چنانچه طرفین از سکس یکدیگر راضی نباشند یا اینکه یکی از آنها در رابطه سرد شده باشد نیاز به بررسی و مشاوره پزشکی دارد تا مشکل برطرف شود. اگر تازه ازدواج کرده اید و تمایل دارید در رابطه با نکات بهداشتی رابطه جنسی  ، تنوع در پوزیشن های جنسی و همینطور پوزیشن سکس و رابطه جنسی بدانید ما به شما بهترین روش سکس را آموزش می دهیم. برای آموزش سکس همراه ما باشید.

 

آموزش سکس

قبل از آموزش سکس باید بدانید که در رابطه مهم است تا احساسات خود را قبل، حین و بعد از رابطه جنسی بیان کنید. به یاد داشته باشید اگر درد دارید یا تمایلی به روابطه جنسی ندارید بهتر است ابتدا در رابطه با انواع پوزیشن اطلاعات کسب کنید.

 

رابطه واژینال

رایج ترین نوع رابطه رابطه واژینال است که در آن مرد آلت تناسلی‌اش را داخل واژن زن وارد می کند. برای لذت بردن از این روش بهتر است که مرد میل جنسی اش را تقویت کند.

 

درخواست نوشتن آزمایش آنلاین دهید!
آزمایش میخوای بدی و نیاز به نسخه اینترنتی آزمایش داری؟ درخواست نوشتن نسخه آزمایش آنلاین ازپزشک داری؟
قبل از درخواست ویزیت، از طریق اپلیکیشن ازپزشک با قیمت خیلی مناسب درخواست نوشتن نسخه آزمایش اینترنتی بده و بعد از انجام آزمایش با جواب آزمایشت ازپزشک ویزیت بگیر!

 

رابطه جنسی بدون دخول

یک نوع پوزیشن سکس که در آن آلت مرد وارد واژن نمی شود و در عوض سایر اشکال مختلف فعالیت ‌های جنسی و غیر جنسی مانند بوسیدن، در آغوش گرفتن، رابطه جنسی دهانی و غیره از انواع مختلف رابطه جنسی بدون دخول هستند.

 

رابطه جنسی دهانی

به مکیدن و لیسیدن برای تحریک اندام های جنسی اشاره دارد که می تواند بین شرکای جنسی استفاده شود.

 

آموزش سکس

آموزش سکس

 

رابطه جنسی مقعدی

وارد شدن آلت جنسی در مقعد که این نوع رابطه در بسیاری از کشورها غیرقانونی بوده اما زوج های زیادی این روش و پوزیشن سکسی را در رابطه خود انجام می دهند.

 

رابطه با ابزارهای جنسی

در حالی که اسباب ‌بازی‌ های جنسی برای استفاده فردی و نوعی خودارضایی طراحی شده‌اند اما گاهی زوج‌ها هم از این ابزار استفاده می کنند. ابزارهای جنسی روشی عالی برای بالا بردن سطح هیجان و کنترل بیشتر لذت در سکس محسوب می‌ شوند.

 

بھترین روش سکس کدام است؟

برای اینکه سکس با همسرتان تکراری و کسل‌کننده نشود آموزش سکس می تواند به شما برای داشتن رابطه با کیفیت کمک کند. در داشتن سکس باید سعی کنید پویا و خلاق باشید و همیشه از یک پوزیشن استفاده نکنید. در ادامه به انواع سکس و اینکه بھترین روش سکس کدام است اشاره می کنیم.

 

مدل پهلو به پهلو

در مدل پهلو به پهلو هر دو طرف رابطه جنسی را کنترل می‌کنند و در این مدل زوجین در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در حالت دراز کشیدن به پهلوها، زن پای آزاد را بلند کرده و آن را به دور باسن مرد حلقه می‌کند تا آلت تناسلی مرد بتواند به واژن دسترسی پیدا‌کند.

 

مدل ایستاده

مرد در حین پوزیشن ایستاده زن را از پشت در آغوش گرفته است و با دست ‌های خود پهلوهای زن را گرفته و رابطه را کنترل می‌کند.

 

انواع سکس

انواع سکس

 

مدل کابوی

در این حالت مرد به پشت دراز کشیده و زن روی به نوعی که چهره به چهره روبروی هم نیستند قرار می‌گیرد. در این پوزیشن، زن با حرکت به سمت بالا و پایین و چرخشی کمر کنترل رابطه را در دست می‌گیرد. به دلیل دخول کامل آلت تناسلی مرد داخل واژن، این پوزیشن از محبوب ‌ترین انواع سکس در بین زنان است.

 

مدل قاشقی یا اسپونینگ

در حالت اسپونینگ زن و مرد هر دو به‌ یک پهلو در کنار هم دراز می‌کشند و زن ران‌های خود را کمی به داخل شکم جمع می‌کند تا مرد بتواند آلت تناسلی خود را در واژن او قرار دهد. مرد می‌تواند هم‌‍زمان با دخول با تحریک کردن و مالیدن کلیتوریس، زن را سریع به ارگاسم برساند.

 

مدل داگ استایل

در پوزیشن داگ استایل، زن باید کف هر دو دست و زانوها را روی زمین یا تختخواب قرار دهد و مرد در پشت و بین پاهای او قرار بگیرد. این روش برای هر دو طرف رابطه تحریک زیادی دارد و یکی از بهترین پوزیشن‌ها برای به ارگاسم رسیدن است.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره با  مشاوره جنسی را داشته و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت آنلاین شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

مدل نشسته روی صندلی

مرد روی یک صندلی می‌نشیند و زن را به طوری که پشتش به او باشد روی پاهای خود می‌نشاند و آلت خود را وارد واژن می‌کند. این پوزیشن از راحت ‌ترین مدل‌ های سکس است  و مناسب افرادی است که در دراز کشیدن مشکل دارند.

 

انواع سکس

انواع سکس

 

رابطه جنسی سالم و رابطه جنسی امن چگونه است؟

رابطه جنسی سالم و رابطه جنسی امن این است تا شما بتوانید از شریک خود در برابر بیماری های مقاربتی و عفونت های ناشی از روابط جنسی محافظت کنید. رابطه جنسی که در آن شما با ترشحات بدن مانند مایع منی، ترشحات واژینال و خون در تماس نباشید ایمن تلقی شده و جای نگرانی ندارد.

 

بیشتر بخوانید: رابطه دهانی یا اورال سکس در دوران نامزدی

 

پوزیشن جنسی برای افراد مبتدی

اکثر افراد در آموزش سکس ، رابطه جنسی را دخول می ‌دانند اما هستند افرادی که بدون داشتن رابطه واژینال و مقعدی ارضا می شوند و از رابطه خود لذت می برند. از این رو تنوع در برقراری حالات رابطه جنسی اشتیاق و تازگی و البته جذابیت را بین زوج ‌ها بیشتر می‌کند. در آموزش سکس علاوه بر آشنایی با سکس، درک و قبول تفاوت‌ های جسمانی و رفتاری نیز بسیار مهم است و اهمیت دارد. در ادامه برای آموزش سکس تنوع در پوزیشن ها را عنوان می کنیم.

 

سن شروع رابطه جنسی و اولین رابطه جنسی

بیشتر زنان و مردان در سنین نوجوانی یا اوایل بیست سالگی اولین رابطه جنسی را برقرار کرده‌ اند و بعدها عنوان کردند که آموزش سکس در آن دوره سنشان برای این کار مناسب نبوده است. با این حال برخی بر این باورند که حداقل سن برای رابطه جنسی شانزده سال است. اما آخرین نظرسنجی ملی درباره رفتارهای جنسی و سبک زندگی می‌گوید که احتمالا بسیاری از افراد در این سن آمادگی رابطه جنسی را ندارند.

 

خلاصه

در کل باید بدانیم که رابطه جنسی نقش بسیار موثری در زندگی زناشویی دارد و با کمی اختلالات گوناگون در رابطه جنسی دو فرد در زندگی زناشویی خودشان ممکن است با مشکلات کوچک و بزرگ بسیاری مواجه شوند پس بهتر است قبل از هر چیزی یک مشاوره جنسی مناسب برای خود انتخاب کنید و مشاوره های لازمه را از ایشان بگیرید.

 

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.