غیر پزشکی, رژیم و تغذیه

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

معمولا افرادی که اضافه وزن دارند و چاق هستند برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن را رعایت نمی‌کنند، و آن‌چنان که باید برای ورزش و تناسب اندام خود وقت نمی گذارند و به دنبال آسان ترین و بهترین رژیم غذایی لاغری می گردند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی به اندام ایده آلشان برسند. متاسفانه رژیم های سریع و چند روزه عوارض دارند و حتی ممکن است به بدن فرد هم آسیب برساند.

به همین دلیل مشاوره پزشکی و یا داشتن مشاوره با پزشک تغذیه می تواند بدون نگرانی و کوچکترین عوارض، افراد دارای اضافه وزن را به تناسب اندام برساند و سلامتی آنها را تضمین کند. چربی های دور شکم، چربی های ران پا و یا سایر نقاط بدن ممکن است آزار دهنده باشد و از اعتماد به نفس افراد بکاهد. اما رسیدن به اندام ایده آل با برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن هم باید اصولی باشد تا هیچ خطری افراد را تهدید نکند.

به همین دلیل بهتر است به داشتن رژیم هایی که از طرف دوست و یا آشنا دریافت می کنید اکتفا نکرده و زیر نظر پزشک متخصص به تناسب اندام دسترسی پیدا کنید. شاید گرفتن نوبت از پزشکان متخصص تغذیه و یا رفتن به مطب و کلینیک پزشکان آزار دهنده باشد؛ چرا که ترافیک شهری، ازدحام بیماران در مطب و کلینیک ها، زمان ویزیت بیماران که معمولا چند ساعتی به طول می انجامد و … همگی از نگرانی های مراجعه به پزشک است و پشت گوش انداخته می شود.

اما داشتن برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن از طریق اینترنت هم تحت هیچ شرلایطی کارساز نیست و ممکن است عوارضی هم به همراه داشته باشد. به این دلیل که در این رژیم ها عدم تامین منابع غذایی، ویتامین ها و از دست دادن آب بدن باعث می شود که فرد با مشکلات جدی روبرو شود و به اندام خود آسیب برساند، پس چه برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن مناسب است و فرد را در کوتاهترین زمان به اندام ایده آلش نزدیک کند ؟ ازپزشک چند راه عالی و مطمئن را به شما پیشنهاد می کند. همراه ما باشید

درباره برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن بیشتر بدانید

درباره برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن بیشتر بدانید

 

اگر بنا به هر دلیلی تصمیم دارید کاهش وزن را تجربه کنید، توصیه می کنیم برنامه غذایی را ازپزشک بگیرید و زیر نظر متخصصان تغذیه لاغر شوید. برای داشتن یک رژیم عالی و بدون نقص نیازی نیست تا مطب دکتر بروید و شلوغی های شهر را تحمل کنید. برای داشتن مشاوره پزشکی با پزشک متخصص رژیم تغذیه کافیست در ابتدا اپلیکیشن بیمار ازپزشک را نصب نمایید و در هر مکان چه در منزل یا محل کار خود بدون مراجعه حضوری توسط دکتر متخصص تغذیه بصورت آنلاین  و ویدیویی ویزیت شوید و مشکلات خود را مطرح نمایید.

مشاوره با پزشکان تغذیه بصورت تصویری میتواند زمانی صورت پذیرد که شما به دنبال یک اندام ایده آل باشید و از روی اصول بخواهید وزن کم کنید و تناسب اندام داشته باشید.

برای تشخیص دقیق تر در زمان رژیم و یا حتی بررسی آزمایشات و نحوه استفاده از برخی مواد غذایی و یا ویتامین ها و هر سوالی که امکان مراجعه حضوری به پزشک را ندارید، می توانید با نصب اپلیکیشن ازپزشک تمامی مراحل ویزیت را به صورت آنلاین انجام دهید؛ سامانه ازپزشک با داشتن متخصصان آماده ارائه خدمات پزشکی نوین به شما عزیزان است تا بتوانید در زمان مشاوره با پزشک متخصص به نحوه احسنت از وقت خود استفاده نمایید و در آرامش خانه ویزیت شوید.

ویزیت پزشک آنلاین یکی از خدماتی است که با استفاده از آن می‌توانید بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر و… با دکتر مورد نظر خود مشاوره و ویزیت شوید .  ازپزشک با قرار دادن این خدمات ارزشمند در سامانه خود باعث شده تا در هر مکانی و هر زمانی بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نمائید. فقط کافی است همین الان اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات این مجموعه برخوردار شوید.

 برنامه رژیم غذایی برای لاغری سریع

 برنامه رژیم غذایی برای لاغری سریع

 

شاید در گذشته مراجعه به مطب ها و یا کلینیک ها سخت بوده باشد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر رفت و آمد در خیابان ها لزومی ندارد و تنها با استفاده از گوشی موبایل، ویزیت آنلاین با پزشکان متخصص تغذیه و یا دیگر پزشکان به راحتی امکان پذیر است.
بسیار مهم است بدانید که رژیم هایی که تحت نظر پزشکان نباشد ممکن است به بدن افراد فشار وارد کرده و آسیب جدی به آنها برساند. همچنین باید بدانید که تحت هیچ شرایطی نباید در مدت زمان کوتاه به اندام خود فشار وارد کنید و بهترین کار این است که حداقل برای کاهش وزن نرمال ، چند ماه را در برنامه رژیم غذایی خود داشته باشید.

پس چنانچه تصمیم دارید  به سرعت وزن کم کنید، توصیه می کنیم که برای استفاده از این برنامه های رژیم غذایی، حتما با مشورت پزشک پیش بروید و هر ماه یکبار به صورت آنلاین با پزشک متخصص تغذیه ویزیت شوید . بسیار مهم است که برنامه های غذایی برای داشتن یک رژیم درست زیر نظر پزشک متخصص باشد.  با این حال اگر از یک پزشک برنامه غذایی مناسب دریافت کردید بهتر است بعد از اتمام دوره رژیم، پرخوری نکنید تا دوباره با افزایش وزن مواجه نشوید.

جدا از داشتن یک رژیم تغذیه اصولی ورزش هم می تواند کمک شایانی به کاهش وزن افراد داشته باشد و شاید تنها راه رسیدن به وزن ایده آل در کوتاهترین زمان همین ورزش کردن به صورت ادامه دار باشد. ورزش اصولی نه تنها آسیبی به بدن نمی رساند بلکه به فرد برای رسیدن به یک بدن درست کمک هم می کند.

ورزش برای تناسب اندام

ورزش برای تناسب اندام

پزشکان تغذیه در کنار رژیم های کم کالری ، ورزش منظم و روتین را هم توصیه می کنند تا تحت هیچ شرایطی اندام افراد با مشکل مواجه نشود. معمولا متخصصان از رژیم های کم کالری، رژیم دوکان، رژیم لاغری پروتئین ، رژیم لاغری سی روزه زیر نظر پزشک، اتکینز و … استفاده می کنند که خب هر کدام از این رژیم ها هم با توجه به نوع بدن فرد، اندازه چاقی، وجود برخی بیماری ها و … تجویز می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که افراد از ویزیت آنلاین ازپزشک استفاده کنند و هر کدام از رژیم ها را با توجه به مدت زمانی که می خواهند از یک متخصص تغذیه دریافت کنند.
بررسی های میزان کالری در رژیم بسیار مهم است و قطعا پزشک متخصص برای مشاوره آنلاین پزشکی با بیمار آن را عنوان می کند. اما برای داشتن اطلاعات کافی باید بدانید که بیشترین میزان کالری را می توانید از مواد غذایی و خوراکی های زیر تامین کنید:

  • میوه های تازه
  • سبزیجات تازه
  • غلات کامل
  • حبوبات
  • آجیل ها
  • پروتئین بدون چربی

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره رزیم غدایی و ویزیت آنلاین توسط پزشک تغذیه در اپلیکیشن از پزشک زا دارید به مقاله رژیم لاغری سریع در چند روز مراجعه نمائید تا اطلاعات کامل‌تری را دریافت نمائید.

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک امکان ویزیت آنلاین بیمار توسط پزشک متخصص است، چراکه با استفاده از این خدمات بیماران می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.