جنسی

بهترین پوزیشن جنسی در رابطه زناشویی

بهترین پوزیشن جنسی در رابطه زناشویی

پوزیشن جنسی

بیش از 600 پوزیشن جنسی برای رابطه زناشویی وجود دارد اما با وجود تنوع بی‌پایان ممکن است زوج‌ها به طور متوسط ​​بین دو یا سه موقعیت ثابت بمانند. چیزی به نام “بهترین” وجود ندارد. بهترین پوزیشن جنسی در رابطه زناشویی بستگی به شکل و قد، ترجیحات فردی، خلق و خوی شما در زمان و سن و مرحله رابطه شما و همسرتان دارد. مهم نیست که رابطه جنسی شما چقدر کسل کننده و خسته کننده است این رازهای ساده موثر و پیشرفته که در ادامه به آن میپردازیم در موقعیت های جنسی تضمین شده است که شما و شریک زندگی تان را راضی می کند. اجازه دهید در اینجا دوباره بگویم که هیچ پوزیشن اشتباه یا درستی برای رابطه جنسی وجود ندارد. تا زمانی که از موقعیت جنسی مورد پسند خود و همسرتان لذت ببرید برای شما خوب است. بنابراین هر زوجی باید آزمایش کند تا بفهمد چه چیزی حداکثر لذت را در رختخواب به آنها می‌دهد. این کشف یک فرآیند یادگیری است که زمان، شجاعت و تمایل هر یک از زوجین را می طلبد.

 

ارتباط برای لذت جنسی

ارتباط کلیدی برای کشف بهترین راه برای ایجاد لذت جنسی به یکدیگر است. بنابراین هر یک از زوجین باید آزادانه در مورد چیزهایی که به آنها لذت زیادی می‌دهد، او را خاموش می‌کند و زمان تغییر موقعیت خود، ارتباط برقرار کنند و در این باره صحبت کنند و سبک جدیدی را که از همان پوزیشن جنسی الهام میگیرد را امتحان کنند.

 

رابطه جنسی

رابطه جنسی

 

کدام پوزیشن سکسی برای ما مناسب تر است؟

قبل از اینکه بگویم بهترین پوزیشن جنسی چیست به من اجازه دهید در اینجا به برخی از پوزیشن‌های سکسی موجود اشاره کنم که از طریق آنها زن و شوهر می‌توانند بفهمند کدام موقعیت برای آنها بهتر است. البته پوزیشن های بیش از حدی وجود دارد که در اختیار زوج ها قرار می گیرد. بنابراین انتظار نداشته باشید که در مورد تمام پوزیشن ها در اینجا بخوانید. در عوض اینجا فقط چیزی برای کمک به شما به عنوان یک راهنما وجود خواهد داشت که به شما در کشف موقعیت های بیشتر در هنگام انجام رابطه جنسی کمک کند. این بدان معناست که برای انجام اکتشافات بزرگ در این راستا مجبور خواهید بود مکرراً فعالیت جنسی داشته باشید.

 

پیشنهاد مقاله: راهکارهای طولانی تر کردن رابطه جنسی

موقعیت مناسب

شوهر دربالا

این رایج ترین حالت جنسی است که در تمام سنین استفاده می شود. این مانند آغازگر تجربه جنسی بشریت است. حتی افراد تازه کار در بازی به احتمال زیاد با این سبک آشنا خواهند بود. تحقیقات نشان می‌دهد که 91 درصد زوج‌ها همیشه یا بیشتر اوقات از موقعیت شوهر در بالا استفاده می‌کنند.

 

زن در بالا

این وضعیت زن را در صندلی راننده قرار می دهد که به شوهر اجازه می دهد تا در هنگام فعالیت جنسی بیشتر استراحت کند. این سبک به همسر این مزیت را می دهد که کنترل داشته باشد و سرعت را برای داشتن بیشترین لذت در رختخواب تنظیم کند. یک شوهر با هیکل بزرگ با یک همسر ریز نقش باید این موقعیت را راحت‌تر بداند.

 

موقعیت CAT

CAT مخفف Coital Adjusted Technique است. این اساساً یک موقعیت چهره به چهره است. تفاوت این دو حالت در این است که مرد در اینجا به سمت بالاتر جابه جا می شود به گونه ای که شانه و سر او حدود شش اینچ بالاتر از تخت نسبت به پوزیشن جنسی مرد در بالا قرار می گیرد. در این وضعیت مرد به او نفوذ نمی کند، بلکه پایین تنه مردانگی به سختی در برابر کلیتوریس کشیده می شود تا احساس بسیار خوبی در آن اندام کوچک مهم ایجاد کند.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

بهترین پوزیشن سکسی در روابط زناشویی

پس از شناخت موقعیت مناسب و پی بردن به چه موقعیتی باعث لذت بیشتر رابطه جنسی شما میشود حالا زمان آن رسیده که تعدادی از بهترین و پر طرفدار ترین پوزیشن جنسی را به شما معرفی کنیم:

 

چهار دست و پا

در این پوزیشن زن به حالت چهار دست و پا در میاید و مرد پشت او قرار میگیرد. از بین تمام پوزیشن‌ها این حالت بیشترین احتمال را دارد که نقطه G  شریک زندگیتان را تحریک کند بنابراین شانس شما برای ارگاسم بیشتر است. همچنین دسترسی به اطراف و ایجاد تحریک اضافی کلیتور برای شما آسان است.

دو دلیل برای اینکه چرا زوج هایی که میل جنسی قوی دارند و رابطه جنسی را در اولویت بالایی در رابطه خود قرار می دهند اغلب این پوزیشن سکسی را انتخاب می کنند:

  • به ندرت توسط عاشقان ناامن انتخاب می شود – هیچ تماس چشمی اطمینان بخشی وجود ندارد.
  • شریک زندگی شما دید کاملی از اندام تناسلی و مقعد شما دارد.

 

پوزیشن سکسی

پوزیشن سکسی

 

موقعیت های پهلو به پهلو

گاهی اوقات این اولین موقعیتی است که یک زن و شوهر در آن رابطه جنسی دارند. گرچه در درازمدت، موقعیت‌های پهلو به پهلو معمولاً توسط زوج‌های رمانتیکی انتخاب می‌شود که صمیمیت را به ارگاسم ترجیح می‌دهند.
تماس بدنی زیادی وجود دارد یک حالت نوازشگر و حسی است. این یک سکس آرام، بدون عجله و مناسب برای زمانی که سرحال و بی کار هستید. بزرگترین مزیت این موقعیت عالی “سکس آهسته” است. فلسفه «این ارگاسم نیست، بلکه لذت است» که تقریباً همیشه ارگاسم های بیشتری را برای زوجین به همراه دارد و یک رابطه ملایم و معطوف به آینده را پیشنهاد می کند.

 

پیشنهاد ویژه: 7 پوزیشن رابطه جنسی برای کاهش درد و خونریزی هنگام نزدیکی

رابطه دهانی

اگر رابطه جنسی دخول دردناک است یا مشکلات نعوظ دارید که آن را چالش برانگیز می کند، این راه حل خوبی است. در این مورد داشتن رابطه جنسی دهانی راهی عالی برای دستیابی به ارگاسم بدون استرس یا ناراحتی است. بسیاری از زنان تنها از طریق رابطه  دهانی با شریک زندگی خود به ارگاسم می رسند. اگر این کاری است که شما برای «تمام کردن» انجام می‌دهید به این معنی است که رابطه و زندگی جنسی شما در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارند و احتمالاً هیچ شکافی در ارگاسم وجود ندارد. نزدیک بودن به اندام تناسلی یک نفر نه تنها به شدت وابسته به عشق است بلکه یک پیام واضح “من همه اندام های تو را دوست دارم” برای شریک جنسیتان می فرستد. رابطه دهانی میتواند کامل و تمام کننده یک رابطه جنسی لذت بخش باشد.

 

ایستاده

در این پوزیشن جنسی زن می ایستد و مرد پشت سر او قرار میگیرد. این نیز به علت تماس بدنی میتواند یکی از بهترین پوزیشن های جنسی زناشویی باشد.

 

تصویر دکتر فرح جعفری

فرح جعفری

روانشناسی عمومی

تصویر دکتر میلاد دودانگه

میلاد دودانگه

عمومی

تصویر دکتر هانیه بابایی

هانیه بابایی

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر پروین رئیسی اردلی

پروین رئیسی اردلی

مامایی

تصویر دکتر مهدی صفائیان فر

مهدی صفائیان فر

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر فائزه بابائی

فائزه بابائی

روانشناسی تربیتی

تصویر دکتر هانیه حسین زاده

هانیه حسین زاده

عمومی

تصویر دکتر نادر فتحی

نادر فتحی

عمومی

تصویر دکتر سیمین رضاوند زایری

سیمین رضاوند زایری

روانشناسی

تصویر دکتر شانی احمدی

شانی احمدی

روانشناسی شخصیتی

تصویر دکتر غزل داودی

غزل داودی

مامایی

تصویر دکتر انسیه همتی

انسیه همتی

زنان و زایمان

تصویر دکتر زینب طاهری

زینب طاهری

مامایی

تصویر دکتر حمیده قاضی مزرعه

حمیده قاضی مزرعه

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر نیره صفری

نیره صفری

مامایی

تصویر دکتر فخر السادات امامی اوره

فخر السادات امامی اوره

خانواده

تصویر دکتر فاطمه فولادی

فاطمه فولادی

روانشناسی عمومی

تصویر دکتر غزل هاشمی پور

غزل هاشمی پور

مامایی

تصویر دکتر جابر دریجانی

جابر دریجانی

روانپزشکی

تصویر دکتر الهه ذبیحی

الهه ذبیحی

زنان و زایمان

منابع علمی این مطلب

  1. برگرفته از کتاب آگاهی های جنسی/ نویسنده مهرزاد صفدری/ صفحات پنج تا ۴۲
  2. کتاب رازهای جنسی و زناشویی/ نویسنده یاسین قاسمی/ صفحات ۱۰۰ تا ۱۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.