جنسی

راهکارهای طولانی تر کردن رابطه جنسی

راهکارهای طولانی تر کردن رابطه جنسی

رابطه جنسی

ماندگاری بیشتر در طول رابطه جنسی می تواند لذت را برای هر دو شریک زندگی طولانی تر کند. راهکارهای طولانی تر کردن رابطه جنسی شامل تمرینات لگنی، پیش بازی، استفاده از روش استاپ-شروع و کمک پزشکی برای تغییر تایم فعالیت جنسی است.اشتراک بگذارتوانایی رابطه جنسی طولانی مدت می تواند به زوجین کمک کند تا رابطه جنسی رضایت بخشی داشته باشند و به ارگاسم برسند.
یک زندگی جنسی سالم می تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد، استرس را کاهش دهد و به شما کمک کند شب بهتر بخوابید. اما مشکلات مربوط به مدت زمان رابطه جنسی یا سایر عوامل مرتبط با فعالیت های جنسی می توانند برای هر دوی شما ناامید کننده و شرم آور باشند. در ادامه به رفع این عوامل توسط چند پیشنهاد میپردازیم.

نکاتی برای ماندگاری بیشتر مدت زمان رابطه جنسی

برای یافتن استراتژی مناسب باید ریشه نگرانی خود را شناسایی کنید. برخی از روش ها بر روی شما تمرکز می کنند در حالی که برخی دیگر به لذت بردن شریک زندگی شما می پردازند.

 

با شریک زندگی خود صحبت کنید

برقراری ارتباط با یکدیگر برای درک اینکه چه چیزی در رابطه جنسی شما موثر است و چه چیزی برای مدت زمان رابطه جنسی مفید است حیاتی است. داشتن ذهن باز نسبت به رابطه جنسی ممکن است به ایجاد یک فضای آرام تر، افزایش صمیمیت، کاهش اضطراب و مدت روابط جنسی کمک کند . حتی اگر مردم در ابتدا احساس راحتی نکنند که در مورد مدت رابطه با شریک خود صحبت کنند وقتی نگرانی‌ها آشکار شد می‌توان آن را با هم به عنوان یک تیم مدیریت کنند. تحقیقات نشان داده که زوج هایی که بیشتر در مورد رابطه جنسی با هم صحبت می کنند نسبت به سایر زوج ها روابطه جنسی بهتری دارند.

 

رابطه جنسی طولانی مدت

رابطه جنسی طولانی مدت

 

افراد ممکن است نکات زیر را برای شروع  این مکالمه ها مفید بدانند:

  • زمان و مکانی را انتخاب کنید که راحت و بدون فشار زمانی یا حواس پرتی باشد.
  • واضح بودن و باز بودن در مورد احساسات ممکن است مکالمه را آسان تر کند.
  • سعی کنید سرزنش نکنید یا حالت دفاعی نگیرید.
  • پایان دادن به بحث پس از توافق در مورد مسائل جنسی. (بحث را ببندید).

انجام مراحل زیر ممکن است به فرد کمک کند تا زندگی جنسی رضایت بخش تری داشته باشید:

  • اجتناب از مواد مخدر تفریحی
  • اگر سیگار می کشند، سیگار را ترک کنند.
  • کاهش مصرف الکل
  • ورزش منظم
  • پیروی از یک رژیم غذایی متعادل
  • مدیریت استرس با تکنیک هایی مانند مدیتیشن 

 

پیشنهاد مقاله: راهکار های مقابله با ترس از رابطه جنسی یا واژینیسموس

پیش بازی

برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که پیش بازی به آنها اجازه می دهد رابطه جنسی را گسترش دهند. این افراد می توانند بدون نگرانی از رابطه جنسی طولانی مدت خود خوشحال و راضی باشند. بنابراین افراد ممکن است استفاده از رابطه جنسی دهانی یا تحریک دستی را در فعالیت های جنسی خود مفید بدانند به خصوص اگر بعید است فعالیت جنسی دخول به اندازه کافی طول بکشد تا هر دو طرف به ارگاسم برسند.

تمرینات لگنی

تمرینات لگن میتواند برای ماهیچه هایی که از مثانه حمایت می کنند تقویت کننده باشد و انزال را فعال می کند. هنگام ادرار کردن فرد می تواند به مدت 5 تا 10 ثانیه منقبض شود و جریان را متوقف کند سپس دوباره شروع به ادرار کند. تکرار این کار چندین بار در روز ممکن است به این معنی باشد که ماهیچه های آنها می توانند ماندگاری طولانی تری پیدا کنند. برخی افراد متوجه می شوند که فیزیوتراپی کف لگن تسکین قابل توجهی را ارائه می دهد. فیزیوتراپیست قبل از توصیه تمرینات خانگی برای تقویت این عضلات هرگونه مشکل در عضلات کف لگن را تشخیص می دهد. با گذشت زمان ممکن است رابطه جنسی طولانی مدت شود و کنترل مثانه بهبود یابد .

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

استاپ- شروع

این روش که روش توقف- شروع نیز نامیده می شود عمل متوقف کردن تحریک جنسی درست قبل از ارگاسم است. هنگامی که اثرات تحریک از بین رفت فرد دوباره تحریک را آغاز می کند. درمان های رفتاری مانند این روش ممکن است برای درمان زیاد تر شدت مدت رابطه جنسی کامل کافی نباشد. ممکن است بهترین روش مدیریت کوتاه مدت باشد.

 

مدت زمان رابطه جنسی

 

تکنیک های جنسی

تکنیک های مختلف جنسی می تواند به فرد کمک کند تا انزال را به تاخیر بیندازد. هنگامی که فرد به طور مداوم آنها را تمرین می کند این تکنیک ها می توانند به خوبی کار کنند و به تدریج طول مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهند.

  • روش فشار دادن: شخص (یا شریک زندگی او) آلت تناسلی را تحریک می کند تا زمانی که به انزال نزدیک شود. سپس آلت تناسلی را بدون تحریک محکم می‌فشارند و باعث می‌شوند نعوظ کمی ضعیف شود. تکرار چندین بار این تکنیک بی خطر است.
  • روش Stop-Start: همچنین به عنوان لبه زدن شناخته می شود افراد باید این روش را سه بار تکرار کنند و سپس در بار چهارم انزال کنند.
  • تنفس عمیق: برخی افراد متوجه می شوند که تنفس عمیق به آنها کمک می کند تا ذهن خود را دوباره متمرکز کنند و نعوظ خود را بهتر کنترل کنند. آنها می توانند سعی کنند با نزدیک شدن به انزال سرعت تحریک و تنفس آهسته و عمیق را کاهش دهند.
  • تجسم: تمرینات تجسم می تواند به کاهش شدت تجربه کمک کند و به طور بالقوه انزال را به تاخیر بیندازد. تجسم چیزی غیرمرتبط با جنسیت یا تمرکز روی تصویر سفت ماندن آلت تناسلی برای یک فرد ممکن است مفید باشد.

اسباب بازی های جنسی و حلقه های آلت تناسلی

اسباب‌بازی‌های جنسی نیز می‌توانند لذت شریک جنسی را افزایش دهند به خصوص اگر نتوان به اندازه کافی دخول کرد تا طرف مقابل به ارگاسم برسد. برای شرکای زن فرد می تواند سعی کند کلیتورس را در حین مقاربت تحریک کند سپس از ویبره یا اسباب بازی جنسی دیگر برای کمک به ارگاسم آنها استفاده کند. حلقه های آلت تناسلی همچنین می توانند لذت را در طول رابطه جنسی افزایش دهد. حلقه‌های آلت تناسلی به دور قاعده آلت تناسلی و معمولاً در اطراف ساقه، بیضه‌ها یا هر دو می‌چرخند. آن‌ها معمولاً از سیلیکون یا لاستیک انعطاف ‌پذیر استفاده می‌کنند و برخی از آنها عملکردهای ارتعاشی دارند که می‌تواند روشی لذت‌بخش برای کنترل ارگاسم باشد.

 

پیشنهاد ویژه: راهنمای تجربه اوج لذت جنسی در رابطه جنسی

حساسیت زدا

هر چیزی که حساسیت آلت تناسلی را کاهش دهد ممکن است به فرد کمک کند تا رابطه جنسی طولانی مدت را تجربه کند. برخی از پزشکان ممکن است کرم ها یا اسپری های بی حس کننده را توصیه کنند.

 

روان درمانی

روان‌ درمانی می‌تواند به فرد کمک کند تا دلایل روان‌شناختی خود مانند اضطراب را شناسایی کند. یک درمانگر همچنین می‌تواند تمرین‌های شخصی ‌سازی شده را برای طولانی ‌تر کردن فعالیت جنسی توصیه کند. بسیاری از زوج ها دریافتند که شرکت در جلسات مشاوره جنسی با هم به آنها در مسائل مختلف جنسی کمک می کند. درمانگر مناسب می تواند ترس هر دو طرف را در مورد اثرات رابطه جنسی کوتاه مدت کاهش دهد و فعالیت های مشترک را برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی توصیه کند. برای کیفیت و زمان فعالیت جنسی خود و همسرتان ارزش قائل باشید و به این موضوع رسیدگی کنید زیرا فعالیت جنسی یکی از لذت بخش ترین و تعیین کننده ترین نقش ها چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روانی در زندگی شما ایفا میکند.

 

تصویر دکتر فرح جعفری

فرح جعفری

روانشناسی عمومی

تصویر دکتر میلاد دودانگه

میلاد دودانگه

عمومی

تصویر دکتر فرید سنگین آبادی

فرید سنگین آبادی

عمومی

تصویر دکتر هانیه بابایی

هانیه بابایی

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر مهدی صفائیان فر

مهدی صفائیان فر

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر حمیده قاضی مزرعه

حمیده قاضی مزرعه

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر جابر دریجانی

جابر دریجانی

روانپزشکی

تصویر دکتر سیمین رضاوند زایری

سیمین رضاوند زایری

روانشناسی

تصویر دکتر غزل هاشمی پور

غزل هاشمی پور

مامایی

تصویر دکتر پروین رئیسی اردلی

پروین رئیسی اردلی

مامایی

تصویر دکتر افشین وکالتی

افشین وکالتی

داروساز

تصویر دکتر فائزه بابائی

فائزه بابائی

روانشناسی تربیتی

تصویر دکتر نادر فتحی

نادر فتحی

عمومی

تصویر دکتر غزاله روئیائی

غزاله روئیائی

روانپزشکی

تصویر دکتر مهدی جهاندار

مهدی جهاندار

عمومی

تصویر دکتر زینب طاهری

زینب طاهری

مامایی

تصویر دکتر مژگان قره داغی

مژگان قره داغی

مامایی

تصویر دکتر فاطمه فولادی

فاطمه فولادی

روانشناسی عمومی

تصویر دکتر غزل داودی

غزل داودی

مامایی

تصویر دکتر فخر السادات امامی اوره

فخر السادات امامی اوره

خانواده

منابع علمی این مطلب

  1. https://www.niddk.nih.gov/health-information/urologic-diseases/kegel-exercises
  2. https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/premature-ejaculation/symptoms-causes/syc-20354900
  3. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35952615/
  4. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27557610/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.