زنان و زایمان

تست بارداری در خانه با دستگاه wondfo

تست بارداری در خانه با دستگاه wondfo

تست بارداری در خانه

تست بارداری یک روش ساده و قابل استفاده در خانه است که به شما کمک می‌کند بفهمید آیا باردار هستید یا خیر. بیشتر تست‌های بارداری از واکنش هورمون بتا-HCG  به ادرار یا خون شما برای تشخیص بارداری استفاده می‌کنند. برای انجام تست بارداری، شما نیاز دارید که نمونه ادرار خود را روی نواری کاغذی اعمال کنید یا نمونه خون خود را در آزمایشگاه تحویل دهید. بسته به نوع تست و تولید کننده، دقت و زمان مناسب برای انجام تست ممکن است متفاوت باشد. برای دستیابی به نتیجه دقیق و اطمینان بیشتر، بهتر است همواره با پزشک خود مشورت کنید. ما در این مطلب از سری مقالات ازپزشک به  تست بارداری در خانه با دستگاه wondfo و آزمایش بارداری اشاره خواهیم کرد. همراه ما باشید و در صورت نیاز به ویزیت آنلاین، اپلیکیشن ازپزشک را نصب کنید و از متخصصان زنان و زایمان مشاوره بگیرید.

 

تست بارداری با دستگاه  wondfo

با دستگاه Wondfo می‌توان به راحتی تست بارداری در خانه را انجام داد. دستگاه Wondfo یک نوع تست بارداری دیجیتال است که با استفاده از نمونه ادرار، به شما نتیجه بارداری را نشان می‌دهد. برای استفاده از دستگاه  Wondfo، معمولاً شما باید نمونه ادرار صبحگاهی خود را جمع آوری کرده و آن را روی بخش مخصوصی از دستگاه قرار دهید. بعد از قرار دادن نمونه ادرار، شما صبر می‌کنید تا دستگاه Wondfo نتیجه را بر روی صفحه نمایش نشان دهد. نتیجه ممکن است به صورت عددی، کلماتی مانند “باردار” و “غیرباردار” یا سمبل‌هایی مثل “+” و “-” نمایش داده شود. مهم است که دستورالعمل ‌های دقیق دستگاه Wondfo را دنبال کنید تا نتیجه صحیح را بدست آورید. با این حال، بهتر است همواره نتیجه تست بارداری خود را با یک پزشک مشورت کنید تا تایید و توضیحات کاملی دریافت کنید.

 

یکی از خدمات فوق‌العاده سامانه از پزشک که باعث محبوبیت آن در بین بیماران و پزشکان عزیز شده است امکان دریافت ویزیت پزشک آنلاین و یا مشاوره پزشک تصویری می‌باشد در واقع سامانه ازپزشک با قرار دادن این خدمات ارزشمند در سامانه خود باعث شده تا در هر مکانی و هر زمانی بتوانید به راحتی از این خدمات استفاده نمائید. فقط کافی است همین الان اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات این مجموعه برخوردار شوید.

 

از ویژگی های  تست بارداری با دستگاه wondfo می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تشخیص بارداری ۵ روز پس از لانه گزینی تخمک
  2. نشان دادن بارداری در عرض چند دقیقه
  3. دارای دقت بالای ۹۹ درصد
  4. سهولت در خواندن نتیجه
  5. تکنولوژی پیشرفته

 

تست بارداری

تست بارداری

 

برای استفاده از این دستگاه باید چند قطره از ادارار خود را در قسمتی از محصول که مشخص شده بریزید. پس از حدود ۵ دقیقه نتیجه تست را ببینید. ظاهر شدن تنها ۱ خط در منطقه C نشان دهنده منفی بودن تست است. ظاهر شدن ۲ خط (هم در ناحیه C و هم در ناحیه T ) نشانه مثبت بودن تست است. اگر پس از ۵ دقیقه هیچ خطی ظاهر نشود و یا فقط یک خط در منطقه T ظاهر شود، نتیجه نامعتبر است. در چنین شرایطی آزمایش باید با یک تست جدید تکرار شود. نتایجی که پس از ۱۰ دقیقه ظاهر می شوند، نامعتبر هستند.

 

بیشتر بخوانید: فشار خون بالا در بارداری و نحوه کنترل آن

 

تست بارداری با دستگاه

تست حاملگی می ‌تواند با استفاده از دستگاه‌ های خاص انجام شود. این دستگاه‌ ها معمولاً به عنوان تست دیجیتال یا تست الکترونیکی شناخته می‌ شوند. آنها دارای صفحه نمایشی هستند که نتیجه را به شما نشان می ‌دهند. همانگونه که عنوان کردیم شما برای استفاده از دستگاه تست بارداری، معمولاً نیاز به جمع آوری نمونه ادرار صبحگاهی دارید. سپس نمونه ادرار را در منطقه مشخصی از دستگاه قرار می‌دهید و صبر می‌ کنید تا نتیجه روی صفحه نمایش ظاهر شود. برخی از دستگاه‌ها نتیجه را به صورت عددی نشان می‌دهند، در حالی که دیگران از علائمی مانند “باردار” یا “غیر باردار” استفاده می‌کنند. همچنین، همانند تست بارداری در خانه، در صورتی که نتیجه مثبت باشد یا نتیجه تست مورد شک برایتان باشد، بهتر است با یک پزشک مشورت کنید تا تایید و بررسی کاملی انجام دهد.

 

آزمایش بارداری

آزمایش بارداری

 

آزمایش بارداری

شما میتوانید با استفاده از یک آزمایش بارداری، حاملگی را تشخیص دهید. آزمایش بارداری بر مبنای تشخیص وجود هورمون بتا-HCG  در نمونه خون یا ادرار انجام می‌شود. این هورمون که پس از تخمک گذاری تولید می‌شود، در صورت بارداری بالا می‌رود. به هر حال، بهتر است برای تشخیص دقیق‌تر و قطعی‌تر، با یک پزشک یا متخصص زنان و زایمان مشورت کنید. تست بارداری در خانه یک روش ساده و راحت برای تشخیص بارداری است. این تست ‌ها معمولاً شامل نواری کاغذی یا قطره‌ای از نمونه ادرار شما می‌شوند. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید از خدمات ازپزشک بهره ببرید و در خانه با متخصص زنان و زایمان ارتباط بگیرید. شما به راحتی می توانید جواب تست را برای پزشک متخصص بفرستید و جواب درست دریافت کنید.

 

تصویر دکتر مهری رشیدی

مهری رشیدی

زنان و زایمان

تصویر دکتر الهه ذبیحی

الهه ذبیحی

زنان و زایمان

تصویر دکتر انسیه همتی

انسیه همتی

زنان و زایمان

تصویر دکتر ریحانه صاحب کشاف

ریحانه صاحب کشاف

زنان و زایمان

تصویر دکتر سپیده محمدی

سپیده محمدی

زنان و زایمان

تصویر دکتر الهام صدیقی

الهام صدیقی

زنان و زایمان

تصویر دکتر نادره معصومی کاشانی

نادره معصومی کاشانی

زنان و زایمان

تصویر دکتر //// ////

//// ////

زنان و زایمان

تصویر دکتر سوسن رضایی

سوسن رضایی

زنان و زایمان

تصویر دکتر نیر صادقی

نیر صادقی

زنان و زایمان

تصویر دکتر سیده طاهره قاضی میر سعید

سیده طاهره قاضی میر سعید

زنان و زایمان

تصویر دکتر راحله رضائی آشتیانی

راحله رضائی آشتیانی

زنان و زایمان

تصویر دکتر کبری آقاسفید

کبری آقاسفید

زنان و زایمان

تصویر دکتر فرحناز امینی

فرحناز امینی

زنان و زایمان

تصویر دکتر بهناز قاضی سعیدی

بهناز قاضی سعیدی

زنان و زایمان

تصویر دکتر افروز یار احمدی

افروز یار احمدی

زنان و زایمان

تصویر دکتر سوگل عرب

سوگل عرب

زنان و زایمان

تصویر دکتر بهاره مرادیان

بهاره مرادیان

زنان و زایمان

تصویر دکتر سعیده شمس

سعیده شمس

زنان و زایمان

تصویر دکتر مهری آذرفخرائی

مهری آذرفخرائی

زنان و زایمان

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.