عفونی

درمان عفونت پیرسینگ

درمان عفونت پیرسینگ

ویزیت آنلاین

پیرسینگ یا Body Piercing یک فرآیند است که در آن جواهرات مانند انگشتر، سوزن، گوشواره و… به پوست یا بافت‌های نرم بدن نصب می‌شود. این کار عمدتاً به عنوان تزئین بدن، بیان هویت یا اعتقادات فردی، فرهنگی و اجتماعی انجام می‌شود. پیرسینگ یا سوراخ کردن بدن، که نوعی اصلاح بدن است، نوعی سوراخ کردن یا بریدن بخشی از بدن انسان است، ایجاد شکافی که ممکن است در آن از جواهرات استفاده شود یا جایی که می‌توان کاشت را وارد کرد. کلمه پیرسینگ می‌تواند به عمل یا عمل سوراخ کردن بدن یا شکافی در بدن ایجاد شود که با این عمل یا عمل ایجاد شده‌ است. همچنین می‌تواند با نام تجاری به تزئینات حاصل یا جواهرات تزئینی استفاده شده اشاره کند. ایمپلنت‌های پیرسینگ باعث تغییر شکل بدن یا پوست می‌شوند. ما در این مطلب از مجله ازپزشک به ویزیت آنلاین برای درمان عفونت پیرسینگ ناف و درمان عفونت پیرسینگ بینی و درمان خانگی عفونت پیرسینگ بینی اشاره می‌کنیم.

 

پیرسینگ گوش

پیرسینگ گوش یک نوع پیرسینگ است که در آن جواهرات مخصوص به گوش قرار می‌گیرد. این جواهرات می‌توانند شامل گوشواره‌ها، هوپ‌ها (حلقه‌ها)، میخک‌ها و سوزن‌های گوش باشند. پیرسینگ گوش معمولاً به عنوان یک شکل از تزئین بدن، بیان هویت یا اعتقادات فردی، فرهنگی و اجتماعی انجام می‌شود.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره با متخصص عفونی انلاین و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

عفونت پیرسینگ بینی

عکس عفونت پیرسینگ بینی

 

عفونت پیرسینگ گوش

برای عفونت پیرسینگ گوش ممکن است به دلیل ناقص بودن روش انجام پیرسینگ یا نقض نکات بهداشتی‌ اتفاق بیفتد. برخی از علائم عفونت پیرسینگ گوش شامل درد، تورم، قرمزی، گرمای محل پیرسینگ، ترشحات غیرعادی، و خارش می‌شوند. اگر این علائم را تجربه می‌کنید، بهتر است به پزشک یا متخصص مراجعه کنید تا ارزیابی و درمان صحیح انجام شود. همچنین، رعایت بهداشتی‌ها و مراقبت‌های لازم پس از پیرسینگ می‌تواند خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهد. برای داشتن ویزیت آنلاین با پزشک متخصص عفونی اپلیکیشن ازپزشک را بر روی گوشی نصب کنید. با نصب اپلیکیشن بیمار ازپزشک بر روی گوشی همراه خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری، می توانید در هر زمان و مکان مشاوره بگیرید و درمان شوید. شاید با جستجو در اینترنت بتوانید پزشک متخصص عفونی زیادی پیدا کنید و با هر کدام از آنها به هر طریقی ارتباط بگیرید، اما لازمه اطمینان به پزشک متخصص عفونی و ویزیت آنلاین، داشتن تجربه کافی، اعتماد به موسسات معتبر، توجه به گستردگی ارتباط پزشک با سایر اعضای سیستم درمانی است. به همین دلیل سامانه آنلاین ازپزشک با داشتن بهترین پزشکان و متخصصان در هر زمینه پزشکی و ایجاد حس اعتماد به بیماران، کار را برای تمامی کاربران راحت کرده است.

 

 

 

عفونت پیرسینگ ناف

برای عفونت پیرسینگ ناف هم می‌تواند به دلیل ناقص بودن روش انجام پیرسینگ یا نقض بهداشتی‌ها اتفاق بیفتد. ناف یک منطقه حساس است و اگر پیرسینگ به درستی انجام نشود یا به مراقبت‌های لازم پس از آن توجه نشود، ممکن است عفونت به وجود آید. علائم عفونت پیرسینگ ناف شامل درد، تورم، قرمزی، ترشحات غیرعادی، خارش و احتمالاً افزایش دمای بدن می‌شود. در صورتی که این علائم را تجربه می‌کنید، بهتر است به پزشک یا متخصص پیرسینگ مراجعه کنید تا ارزیابی و درمان مناسب انجام شود. همچنین، رعایت بهداشتی‌ها و راهنمایی‌های داده شده توسط متخصص پیرسینگ برای مراقبت از ناف پیرسینگ شما بسیار مهم است تا از بروز عفونت جلوگیری کنید.

 

عفونت پیرسینک ناف

عفونت پیرسینک ناف

 

درمان عفونت پیرسینگ گوش

برای عفونت پیرسینگ بینی چه کنیم: در صورتی که با عفونت پیرسینگ بینی و یا عفونت پیرسینگ ناف مواجه شده‌اید، بهتر است به دکتر متخصص درمان عفونت‌های پوستی یا به دکتر متخصص در پیرسینگ مراجعه کنید. اگر پیرسینگ بینی ، گوش یا ناف شما عفونت گرفته است، متخصص می‌تواند وضعیت را ارزیابی کند و درمان مناسب را تجویز کند.

دکتر شما ممکن است تجویز آنتی‌بیوتیک‌ها یا مراقبت‌های خاصی را به شما بدهد تا عفونت رفع شود. همچنین، در صورت لزوم، ممکن است اجرای مجدد پیرسینگ یا تغییر جواهرات را برای جلوگیری از ادامه عفونت پیشنهاد دهد.

مراقبت‌های خود از پیرسینگ نیز بسیار مهم است. پیروی از راهنمایی‌های دکتر و رعایت بهداشتی‌ها پس از پیرسینگ، می‌تواند به جلوگیری از عفونت کمک کند و فرآیند بهبودی را تسریع کند. در برخی زمان ها هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه کنید و ساعت ها در انتظار بمانید، اما با استفاده از اپلیکیشن ازپزشک دیگر نیاز به مراجعه حضوری نخواهید داشت. می توانید در آرامش خانه بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، مشاوره و ویزیت آنلاین را ثبت کنید و از پزشک متخصص عفونی، مشاوره دریافت کنید.

 

منابع علمی این مطلب

4 دیدگاه در “درمان عفونت پیرسینگ

  1. نازی گفت:

    دوماهی پیزسینگ ناف زدم قرمزی و کبودی دورش هنوز هست چیکار باید کنم تا بره؟

    1. سلام پماد تتراسایکلین هر ۱۲ ساعت استفاده کنید محل رو با سرم شستشو روزانه بشویید و مهمتر از همه از پیرسینگ طلا استفاده کنید.
      همچنین میتونید با خیال راحت و کاملاً در یک بستر ایمن با تیم متخصص پوست در اپلیکیشن ازپزشک هم بصورت آنلاین مشورت نمایید.

  2. سهیلا گفت:

    ببخشین من چندین سال پریسینگ بینی کردم منتهی جاش کبود هسش و‌من مجبورم که پریسینگ بزرگ بزنم تا کبودی پوستم دیده نشه میشه راهنمایی کنین که چیکار کنم تا درس شه

    1. سلام. آیا ناحیه پیرسینگ شما همچنان قرمزی،التهاب خروج عفونت و چرک داره؟
      عروق ناحیه بینی پیچیدگی های خودشون رو دارن و ممکنه با انجام پیرسینگ به عروق نواحی آسیب رسیده باشه و خونرسانی به بافت مختل شده باشه (ایسکمی). بهتر هست عکس از بینیتون داخل اپلیکیشن برای متخصصین پوست اپلود بفرمایید تا بیشتر راهنماییتون کنن.
      شما میتونید با خیال راحت و کاملاً در یک بستر ایمن با تیم متخصص پوست و مو در اپلیکیشن ازپزشک هم بصورت آنلاین مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.