پوست و مو

قویترین داروی ضد شپش ، معرفی محلول و شامپو ضد شپش

قویترین داروی ضد شپش ، معرفی محلول و شامپو ضد شپش

قویترین داروی ضد شپش

مقابله با شپش سر و درمان آن یکی چالش برانگیزترین موارد است چراکه شپش سر از مشکلاتی است که علی‌رغم رعایت بهداشت فردی، ممکن است هر فردی با آن رو‌به‌رو شود. از آنجایی که شپش از طریق تماس مستقیم و وسایل شخصی منتقل می‌شود بسیار واگیردار بوده و در اکثر موارد به خصوص در فصول مدرسه در میان کودکان بسیار رایج است. شپش‌ها واگیردار هستند و از طریق استفاده از وسایل شخصی مانند برس مو منتقل می‌شوند. به همین دلیل ما به معرفی قویترین داروی ضد شپش ، معرفی محلول و شامپو ضد شپش همچنین درمان فوری شپش اشاره خواهیم کرد.

 

علائم شپش سر

شایع ‌ترین نشانه وجود شپش در سر خارش است. برآمدگی‌های قرمز روی سر و گردن نیز ممکن است نشان از وجود شپش داشته باشد. همچنین اگر به دقت کف سر و تارهای مو را بازرسی کنید می‌بینید که احتمالا تخم شپش به رنگ سفید به موهایتان چسبیده است و به راحتی جدا نمی‌شود   یکی از موثرترین راه‌ها برای مقابله با شپش هم خرید شامپو ضد شپش قوی و قویترین داروی ضد شپش است. اگر شامپو ضد شپش قوی تاثیری نداشت حتما به متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا پزشک شما را معاینه کند و قویترین داروی ضد شپش را برای شما تجویز کند.

 

رفع شپش

رفع شپش

 

قویترین داروی ضد شپش

اگر قویترین داروی ضد شپش برای درمان فوری شپش را انتخاب نکنید و یا اینکه از شامپو و محلول ضد شپش درست استفاده نکنید، شپش ها قوی شده و به درمان پاسخی نمی دهند. در این زمان است که فرد مبتلا می تواند کل خانواده را به شپش مبتلا کند. شپش ها حشرات موذی هستند که بیشتر کودکان را درگیر می کنند. از آنجایی که بدن کودکان در سنین مختلف حساسیت های خاص خود را دارد و بسیار آسیب پذیر است بهتر است در هر رده سنی دارو های مناسب خود را داشته باشد.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت ویزیت آنلاین با متخصص پوست و مو  را داشته و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

اگر کودک زیر 6 ماه دارید و احتمال می دهید به شپش مبتلا شده حتما به پزشک مراجعه کنید. در غیر اینصورت به وسیله محصولات ضد شپش مثل شامپوها و لوسیون های موجود شپش ها را از بین ببرید. بهترین راه برای درمان و از بین بردن شپش و تخم شپش استفاده از  محلول و لوسیون ها و شامپو های ضد شپش است.

 

معرفی محلول و شامپو ضد شپش

  1. شامپو و روغن ضد شپش نلا
  2. شامپو ضد شپش لایس فری سریتا
  3. شامپو لیندالایس ۱ درصد گیلارانکو
  4. شامپو ضد شپش الیمکس بهترین شامپو ضد شپش
  5. شامپو ضد شپش مو و هد لایس ایگو
  6. شامپو ضد شپش هگور مدل آنتی لایس
  7. شامپو نیکسترین ۱ درصد پرمترین گیلارانکو

 

درخواست نوشتن آزمایش آنلاین دهید!
آزمایش میخوای بدی و نیاز به نسخه اینترنتی آزمایش داری؟ درخواست نوشتن نسخه آزمایش آنلاین ازپزشک داری؟
قبل از درخواست ویزیت، از طریق اپلیکیشن ازپزشک با قیمت خیلی مناسب درخواست نوشتن آزمایش آنلاین بده و بعد از انجام آزمایش با جواب آزمایشت ازپزشک ویزیت بگیر!

 

لوسیون های ضد شپش

پس از معرفی شامپو ضد شپش قوی و قویترین داروی ضد شپش بهتر است با چند لوسیون ضد شپش نیز آشنا شوید:

  1. لوسیون ضد شپش دای لیس ۴ درصد
  2. لوسیون اسکا سلو ۱ درصد لیندان گیلارانکو
  3. لوسیون ضد شپش الیمکس

 

شامپو ضد شپش برای کودکان

موارد زیر برای درمان شپش سر کودکان بالای ۲ سال  استفاده می شود:

  • سرم ضد شپش پریم برای سر
  • شامپو ضد شپش مونم
  • شانه فلزی

 

سرم ضد شپش پریم

از این سرم برای برطرف کردن شپش استفاده می شود. سرم پریم به دلیل داشتن ترکیبات موثر و مفیدی همچون دایمتیکون و ایزوپروپیل میریستات می تواند در مدت زمان کوتاهی این حشرات موذی را از بین ببرد. در ساخت این محصول به هیچ عنوان از آفت کش های سمی و مواد مضر همچون پارابن استفاده نشده است و شما می توانید با خیال راحت از آن برای کودک بالا 2 سال خود استفاده کنید.

 

درمان فوری شپش

درمان فوری شپش

 

شامپو ضد شپش مونم

این شامپو کاملا گیاهی بوده و از روغن کنجد ، عصاره اکالیپتوس و عصاره بابونه تهیه شده است. این ترکیبات گیاهی موجب از بین بردن کامل شپش و تخم شپش در ۲۰ دقیقه می شود و از این رو این برند ایرانی محبوبیت زیادی دارد و به نوعی درمان فوری شپش محسوب می شود.

 

شانه فلزی

 بعد از استفاده از سرم ها و شامپو ضد شپش و قویترین داروی ضد شپش ، تعداد زیادی از این حشرات به راحتی از موها جدا می شوند اما تخم های چسبنده همچنان باقی می مانند که امروزه برای پاکسازی کامل پوست سر و موها از شانه های فلزی که جنس آن ها استیل ضد زنگ است استفاده می شود. این شانه ها بعد از استفاده به راحتی شسته و ضد عفونی می شوند.

 

بهترین داروی شپش در داروخانه

  1. سرم مو ضد شپش گیاهی  پریم
  2. لوسیون ضد شپش لایس فری سریتا
  3. شامپو ضد شپش لایس فری سریتا
  4. شامپو ضد شپش گیاهی مونم
  5. شامپو پرمترین گیلارانکو

 

بیشتر بخوانید:‌ ریزش مو سکه ای در اثر چیست؟

 

شانه فلزی ضد شپش و اسپری دافع حشرات هم از دیگر محصولاتی است که باید برای درمان شپش فوری در کنار قویترین داروی ضد شپش استفاده شود. شانه های فلزی دارای دندانه های بلندتر و فاصله کمتری هستند در نتیجه حتی تخم های ریزش شپش را نیز خارج خواهد کرد. اسپری دافع حشرات نیز برای ضد عفونی وسایل شخصی فرد مبتلا و حتی لباس و ملحفه بسیار مناسب است و درمان شپش فوری را آسان می سازد.

 

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.