جنسی

بایدھا و نبایدھای مھم در شب زفاف یا شب اول عروسی

بایدھا و نبایدھای مھم در شب زفاف یا شب اول عروسی

شب زفاف

یکی از مهم ترین شب های زندگی دختران و پسران قطعا شب عروسی آنهاست. شب زفاف هم شی عروسی و ازدواج زوجین است و اولین شب داشتن رابطه جنسی بین آنها محسوب می شود. بدون شک رفتارهای غلط و نادرست در این شب مهم، تا پایان عمر زوجین در خاطر آنها باقی می ماند از این رو ما در این مطلب از سری مقالات ازپزشک به باید ھا و نباید ھای مھم در شب زفاف یا شب اول عروسی یا همان شب حجله اشاره خواهیم کرد تا ناراحتی و نگرانی بین زوجین ایجاد نشود.

 

باید ھا و نباید ھای مھم در شب زفاف

اطلاعات کافی از برقراری رابطه کسب کنید. بهتر است قبل از رسیدن به شب عروسی، اطلاعات جنسی تان را بالا ببرید و اگر توانستید حتما از مشاوره جنسی بهره ببرید. چنانچه اطلاعی در رابطه با آناتومی جنسی خود، آناتومی جنسی همسرتان، فانتزی های جنسی و اختلالات جنسی ندارید، بهتر است قبل از ازدواج اطلاعات کسب کنید که برای دریافت اطلاعات می توانید از مشاوران و کتاب ها کمک بگیرید.

 

حتما بهداشت فردی را رعایت کنید. ممکن است در شب عروسی به دلیل تحرک بالا عرق کنید و بوی بد بگیرید. پس برای داشتن حس خوب حتما قبل از سکس یک دوش بگیرید و تن خود را با محلول های شستشوی بدن بشویید. مسواک زدن دندان هایتان را فراموش نکنید تا موقع بوسیدن دهانتان بوی ناخوشایند ندهد. بعد از زدن مسواک برای اینکه تنفس خوشبویی داشته باشید از محلول شستشوی دهان استفاده کنید. سعی کنید غذای سنگین نخورید و برای اینکه با اختلال در نعوظ مواجه نشوید از خوردن مشروبات الکلی قبل از سکس پرهیز کنید.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره آنلاین با  مشاوران جنسی را داشته و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

معاشقه کنید و مستقیم به سراغ دخول نروید. برای اینکه شب زفاف و شب حجله شما عالی و بدون نقص باشد باید اولین رابطه جنسی تان را با نوازش و معاشقه ای جانانه شروع کنید. در شب زفاف باید تمام تمهیدات لازم رابه کار گیرید و در نهایت ملایمت و ظرافت عمل کنید چراکه  کوچک ترین اشتباه در شب زفاف، می تواند منجر به خستگی و دل آزردگی همسرتان شود.

 

شب حجله

شب حجله

 

قبل از شب حجله حتما در رابطه با انتظاراتی که از همسر خود داربد و سایر مسائل جنسی صحبت کنید. سنت ها را دور بریزید. متاسفانه همچنان در برخی از شهرهای ایران در شب زفاف و شب حجله برخی از زنان برای گرفتن دستمال خونین عروس پشت در اتاق می نشینند تا داماد دستمال خونی که نشان از بکارت دختر است را به آنها تحویل بدهد.

اگر شما این رسم را دارید اما خانواده عروس خانم این رسم را ندارند، از قبل با خانواده تان صحبت و به نوعی سنت شکنی کنید. چرا که این کار نه تنها قدیمی و از کار اقتاده است بلکه همین موضوع می تواند فشار زیادی بر عروس وارد کنید.

 

قبل از شب حجله در رابطه با بدن همسرتان اطلاعات کسب کنید و إحساس ترس و اضطراب عروس را درک کنید. سپس با آرامش و نوازش به آن نزدیک شوید. همچنین مهم است از صحبت کردن بی مورد دوری کنید و زدن حرف های سکسی که بتواند تحریک کننده باشد را دور بریزید. چراکه ممکن است همسر شما نسبت به این حرفها آگاهی نداشته باشد و آزرده خاطر شود. پس ترجیحا ساکت بمانید.

 

درخواست نوشتن آزمایش آنلاین دهید!
آزمایش میخوای بدی و نیاز به نسخه اینترنتی آزمایش داری؟ درخواست نوشتن نسخه آزمایش آنلاین ازپزشک داری؟
قبل از درخواست ویزیت، از طریق اپلیکیشن ازپزشک با قیمت خیلی مناسب درخواست نوشتن نسخه آزمایش اینترنتی بده و بعد از انجام آزمایش با جواب آزمایشت ازپزشک ویزیت بگیر!

 

از کاندوم استفاده کنید. در شب زفاف آقایان از کاندوم برای پیشگیری از بارداری استفاده کنند بهتر است. استفاده از کاندوم علاوه بر جلوگیری از بارداری سبب می شود که وقتی پرده بکارت در اثر دخول پاره میشود از راه زخم های ایجاد شده میکروب و آلودگی وارد بدن نشود.

 

مهم ترین بایدها و نبایدهای شب حجله این است که بعد از سکس همسرتان را تنها نگذارید و سریع نخوابید. کمی نوازش کنید و با همسرتان صحبت کنید. قطعا همسرتان بعد از سکس درد و ناراحتی دارد که اگر آنها را نوازش کنید و مراقبشان باشید شب حجله تان قشنگ تر می شود. تا سه روز پس از نزدیکی خون ریزی بسیار جزئی کاملا طبیعی است. اما  در صورت ادامه پیدا کردن خون ریزی حتما باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

 

شب اول عروسی

 

وظایف داماد در شب عروسی

داماد می تواند با انجام درست وظایف خود در روز عروسی تا حد زیادی از  تنش ‌ها و استرس های جشن بکاهد و مجلس عروسی را به بهترین روز زندگی خود تبدیل کند. از مهم ترین وظایف داماد در شب عروسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • با هم بسیار دوستانه و صمیمی باشید و سعی کنید تا از بهترین شب زندگی خود لذت ببرید.
  • برای شروع تجربه اولین رابطه جنسی اضطراب همسرتان را کم کنید و برای این کار حتما یک هدیه کوچک برای غافلگیر کردنِ همسرتان در شب زفاف آماده کنید.
  • قبل از انجام هرگونه رابطه جنسی از زیبایی های همسرتان و از این که از داشتن او چقدر خوشحال هستید بگویید.
  • سعی کنید استرس عروس را با تعریف از اتفاقات جالب و خنده دار رخ داده شده در شب عروسی کم کنید.
  • از جملات عاشقانه که هر زنی دوست دارد بشنود استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش سکس ، بھترین روش سکس کدام است؟

 

وسایل مورد نیاز شب اول ازدواج

برای افزایش لذت و کاهش درد و استرس، حتما وسایل مورد نیاز شب اول ازدواج را آماده کنید.

  1. کاندوم کلاسیک آلوئه ورا ناچ کدکس (فوق نازک، ضد حساسیت، لوبریکانت ژل آلوئه ورا، رایحه مطبوع
  2. کاندوم ارگاسم کاپوت (محرک جنسی با عصاره ساوپالمتو، خاردار، تاخیری، همزمان کننده ارگاسم زن و مرد)
  3. ژل روان کننده زرد ایموشن
  4. اسپری تاخیری ضد حساسیت ناچ کدکس

 

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.