جنسی

معرفی بهترین قرص های تقویت قوای جنسی

معرفی بهترین قرص های تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی

از مواجهه با خجالت نعوظ کوتاه مدت، انزال زودرس، یا کاهش میل جنسی خسته شده اید و می خواهید راه حلی برای نجات پریشانی روزمره پیدا کنید؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین قرص های تقویت قوای جنسی بپردازیم. همراه ما باشید تا با بهترین برند های این مکمل ها آشنا شوید. مسائل مربوط به عملکرد جنسی می تواند مانع صمیمیت سالم شود و بر اعتماد به نفس و روابط شخصی شما تأثیر منفی بگذارد. هنگامی که با چنین شرایط عملکرد جنسی ناخواسته روبرو می شوید قرص های تقویت قوای جنسی بهترین دوستان شما هستند. قرص‌ افزایش میل جنسی مکمل های غذایی طبیعی هستند و اگر در حفظ یا داشتن نعوظ مشکل دارید باعث تقویت قوای نعوظ می شود.

اگر به دنبال قرص های تقویت کننده جنسی برای حل مشکلات جنسی خود هستید قبل از خرید هر برندی باید این مقاله را مرور کنید. دلیل این امر این است که وقتی به دنبال قرص‌های جنسی در بازار می‌گردید گیج می‌شوید و با هزاران برندی روبه‌رو می‌شوید که هر کدام ادعا می‌کنند بهترین هستند. باید با پزشک خود صحبت کنید و در مورد نقش قرص های تقویت قوای جنسی که در ادامه آمده است اطلاعاتی را کسب کنید. بدون نسخه از هیچ دارویی استفاده نکنید.

چه زمانی باید از قرص افزایش میل جنسی استفاده کنیم؟

در حالی که یک زندگی جنسی رضایت بخش باعث ایجاد یک خانواده شاد و خلاق می شود عکس آن می تواند اثرات فاجعه باری داشته باشد. در رابطه جنسی انسان مرد نقش فعال را بر عهده می گیرد. به این ترتیب مردان مسئولیت بزرگتری برای دستیابی به یک زندگی جنسی معنادار دارند. با این وجود این بدان معنا نیست که زن در رابطه جنسی شرکت نمی کند.

 

قرص افزایش میل جنسی

قرص افزایش میل جنسی

 

اگر با موارد زیر روبرو هستید باید مقداری مکمل برای تقویت عملکرد جنسی خود مصرف کنید.

  • عدم علاقه به رابطه جنسی در رختخواب
  • نعوظ ناتوان
  • انزال زودرس
  • نشانه ای از تحریک در رفتار شریک زندگی
  • حجم کم اسپرم
  • شریک زندگیان قادر به رسیدن به ارگاسم توسط شما نیست.

پیشنهاد مقاله: تاثیر خودارضایی در اختلال نعوظ

درک واقعیت

آنچه در فیلم های “پورن (جنسی)” نشان داده می شود در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد. اگر به هر کتابی در مورد مسائل جنسی نوشته شده توسط نویسنده معتبر مراجعه کنید متوجه خواهید شد که مسائل جنسی در مردان بسیار رایج است. بنابراین خواننده در همان ابتدا باید تمام آن تصورات غلط در مورد رابطه جنسی را حذف کند و از احساس ضعف و عدم اعتماد به نفس دست بردارد. بیشتر مسائل مربوط به جنسی مردانه با سلامتی مرتبط است و با کمک تغییرات رژیم غذایی قابل تغییر است. قرص افزایش میل جنسی نیز با معرفی گیاهان و مواد معدنی منتخب همراه با رژیم غذایی سعی در بهبود عملکرد شما دارند.

 

معرفی تعدادی از بهترین قرص های تقویت قوای جنسی

Performer 8

به عنوان برند برتر قرص افزایش میل جنسی انتخاب شده است. این قرص ها از مواد طبیعی ساخته شده اند و از این رو کاملا بی خطر هستند. با مصرف این قرص به موارد زیر دست خواهید یافت.

  • میزان بالای انرژی جنسی
  • افزایش میل جنسی و همچنین استقامت
  • نعوظ قوی تر و طولانی تر و تقویت قوای نعوظ
  • افزایش حجم مایع منی
  • بازگشت عزت نفس

 

Max Performer

دومین قرص تقویت قوای جنسی این دارو است که از مواد طبیعی تشکیل می شود و حد زیادی باعث رضایت مصرف کنندگان است.

VigRx Plus

رتبه سومین قرص افزایش میل جنسی را شامل می‌شود. تستوسترون یکی از هورمون های مردانه است که به دلیل توانایی تقویت جنسی شناخته شده است. بسیاری از ترکیبات VigRx Plus تولید تستوسترون را افزایش داده و عملکرد جنسی شما را بهبود می بخشد.

 

یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

 

Male Extra

این دارو برای بهبود تقویت قوای جنسی مردان مسن تر و همچنین استقامت آلت تناسلی ضخیم تر، نفوذ سخت تر و ماندگارتر و ارگاسم های مکرر استفاده می‌شود. این دارو با افزایش سطح اکسید نیتریک کار می کند. اکسید نیتریک به عنوان یک گشاد کننده عروق در نظر گرفته می شود. وازودیلاتور با آرامش رگ های خونی را گشاد می کند و در نتیجه به افزایش جریان خون کمک می کند. با افزایش عرضه خون، اکسیژن بیشتری به تمام قسمت های بدن می رسد.

 

تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی

 

هنگامی که خون به آلت تناسلی می رسد نعوظ سخت تر و ماندگارتر می شود. شریک زن ارگاسم های مکرر لذت بخش و شدید را تجربه می کند. افزایش عرضه اکسیژن به تمام اعضای بدن خستگی عضلانی را در حین فعالیت روزانه به تاخیر می اندازد. این بدان معنی است که استقامت شما افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت و در رختخواب عملی ماندگار خواهید داشت.

 

Prosolution Plus

استفاده منظم از این قرص  به طور قابل توجهی به بهبود عملکرد جنسی مردان کمک می کند.

  • کاهش 64 درصدی انزال زودرس
  • کیفیت نعوظ 67 درصد بهبود یافته است
  • عملکرد جنسی به طور کلی 48٪ افزایش یافته است
  • رضایت جنسی 78 درصد بهبود یافته است

 

معرفی تعدادی از قرص های تقویت قوای نعوظ

داروهایی که از طریق دهان مصرف می شوند داروهای خوراکی نام دارند. آنها اغلب اولین خط درمان برای مشکل در ایجاد یا حفظ نعوظ ویا تقویت قوای نعوظ هستند و به اختلال نعوظ (ED) می گویند. داروهای خوراکی برای ED معمولاً خوب کار می کنند و عوارض جانبی کمی دارند.

چهار داروی تقویت قوای جنسی که از طریق دهان برای اختلال و تقویت نعوظ مصرف می شود عبارتند از:

 

سیلدنافیل (ویاگرا)

این دارو زمانی بهترین اثر را دارد که آن را با معده خالی یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید. جذب بدن بعد از یک وعده غذایی پرچرب یا الکل بیشتر طول می کشد. اثرات آن اغلب 4 تا 5 ساعت باقی می ماند. اگر اختلال نعوظ خفیف تا متوسط ​​داشته باشید، ممکن است مدت بیشتری کار کند.

 

واردنافیل

این دارو همچنین زمانی بهترین اثر را دارد که آن را یک ساعت قبل از رابطه جنسی با معده خالی مصرف کنید. مانند سیلدنافیل، یک وعده غذایی پرچرب یا الکل مانع از جذب سریع آن در بدن می شود. واردنافیل معمولا 4 تا 5 ساعت اثر می کند. اگر ED خفیف تا متوسط ​​داشته باشید ممکن است اثرات آن بیشتر طول بکشد. نوع جدیدتر دارویی که روی زبان حل می‌شود ممکن است سریع‌تر از قرصی که می‌بلعید عمل کند.

 

تقویت قوای نعوظ

تقویت قوای نعوظ

 

تادالافیل (سیالیس)

این دارو با یا بدون غذا یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف می شود. تا 36 ساعت کار می کند. می توانید آن را در دوز کوچک روزانه یا در دوز بزرگتر در صورت نیاز مصرف کنید.

 

آوانافیل (استندرا)

بسته به دوز می توانید این دارو را با یا بدون غذا 30 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف کنید. اگر ED خفیف تا متوسط ​​دارید، 4 تا 5 ساعت یا بیشتر طول می کشد.

همه این داروها برای تقویت قوای جنسی و ED به خوبی عمل می کنند. هنگام انتخاب به پزشک یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی بگویید که ترجیحات شما چیست؟ مانند هزینه، سهولت استفاده، مدت زمان ماندگاری اثرات دارو و عوارض جانبی و…. فراموش نکنید که حتما با تجویز پزشک متخصص مصرف کنید.

 

پیشنهاد ویژه: ایجاد اعتماد در رابطه عاطفی با مشاوره آنلاین

در آخر

مسائل مربوط به عملکرد جنسی می تواند مانع صمیمیت سالم شود و بر اعتماد به نفس شما همراه با روابط شخصی شما تأثیر منفی بگذارد.
هنگامی که با چنین شرایط عملکرد جنسی ناخواسته روبرو می شوید قرص های تقویت کننده جنسی بهترین دوستان شما هستند این دارو مکمل های غذایی طبیعی هستند و اگر در حفظ یا داشتن نعوظ مشکل دارید می توانند به شما کمک کنند. باید درک کرد که رابطه جنسی یکی از عملکردهای حیاتی در زندگی هر مردی است. رابطه جنسی ناموفق ممکن است روابط خانوادگی را از بین ببرد افراد را عصبانی و غیرعادی کند. حتی ممکن است شریک زندگی شما را مجبور کند که برای رفع میل جنسی خود به دنبال راه حل باشد.

اشتهای جنسی کاملاً طبیعی است و اگر کسی می‌خواهد دخول رضایت بخشی داشته باشد که به اوج می‌رسد سرزنش کردن او اشتباه است. در این منظر مردان باید از کمک چنین قرص‌های تقویت‌ قوای جنسی برای تجدید قوا و نشاط جنسی خود استفاده کنند تا بتوانند همه چیز را برآورده کنند. علاوه براین قرص های جنسی با نظارت پزشک کاملا بی خطر هستند.  بنابراین هیچ منطقی برای عدم استفاده از بهترین قرص افزایش میل جنسی  برای بهبود عملکرد جنسی وجود ندارد.

 

تصویر دکتر فرح جعفری

فرح جعفری

روانشناسی عمومی

تصویر دکتر میلاد دودانگه

میلاد دودانگه

عمومی

تصویر دکتر فرید سنگین آبادی

فرید سنگین آبادی

عمومی

تصویر دکتر هانیه بابایی

هانیه بابایی

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر مهدی صفائیان فر

مهدی صفائیان فر

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر حمیده قاضی مزرعه

حمیده قاضی مزرعه

روانشناسی بالینی

تصویر دکتر جابر دریجانی

جابر دریجانی

روانپزشکی

تصویر دکتر سیمین رضاوند زایری

سیمین رضاوند زایری

روانشناسی

تصویر دکتر پروین رئیسی اردلی

پروین رئیسی اردلی

مامایی

تصویر دکتر فائزه بابائی

فائزه بابائی

روانشناسی تربیتی

تصویر دکتر مصطفی پناهنده

مصطفی پناهنده

کلیه بزرگسالان

تصویر دکتر نادر فتحی

نادر فتحی

عمومی

تصویر دکتر غزل داودی

غزل داودی

مامایی

تصویر دکتر غزاله روئیائی

غزاله روئیائی

روانپزشکی

تصویر دکتر مهدی جهاندار

مهدی جهاندار

عمومی

تصویر دکتر زینب طاهری

زینب طاهری

مامایی

تصویر دکتر مژگان قره داغی

مژگان قره داغی

مامایی

تصویر دکتر فاطمه فولادی

فاطمه فولادی

روانشناسی عمومی

تصویر دکتر فخر السادات امامی اوره

فخر السادات امامی اوره

خانواده

تصویر دکتر زینب قاسمیان

زینب قاسمیان

روانشناسی بالینی

منابع علمی این مطلب

  1. https://www.fda.gov/consumers/consumer-updates/weight-loss-male-enhancement-and-other-products-sold-online-or-stores-may-be-dangerous
  2. https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/erectile-dysfunction/in-depth/erectile-dysfunction/art-20047821
  3. https://tau.amegroups.org/article/view/12562/13807

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.