جنسی

بهترین راه‌های تقویت قوای جنسی

بهترین راه‌های تقویت قوای جنسی

دمنوش تقویت قوای جنسی

بالا بردن کیفیت رابطه جنسی و برقراری سکس در زندگی ، سبب می شود بسیاری از مسائل عاطفی میان زوجین برطرف شود. همچنین مطالعات اخیر نشان می دهند که رابطه جنسی درست و با کیفیت، سبب کاهش استرس و اضطراب، افزایش حس شادی، تقویت سیستم ایمنی بدن و تسکین درد می شود. به همین دلیل موضوع تقویت قوای جنسی بسیار اهمیت دارد و امری مهم در زندگی زناشویی محسوب می‌شود. روش های زیادی هم وجود دارند که به فرد کمک می کنند تا به تقویت قوای جنسی بپردازد و کیفیت این رابطه را افزایش دهد. ما در این مطلب از سری مقالات ازپزشک به تقویت قوای جنسی ، دمنوش تقویت قوای جنسی  و عوامل مؤثر در افزایش میل جنسی  اشاره خواهیم کرد. همراه ما باشید و برای داشتن یک رابطه با کیفیت، به خواندن ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: سکس تراپی چیست و چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند+ مشاوره تصویری

بهترین راه‌های تقویت قوای جنسی

  1. استفاده از برخی میوه‌ها مانند موز و آووکادو
  2. شکلات بخورید
  3. ریلکس کنید و آرام باشید
  4. ازپزشک بپرسید و داروهای گیاهی مناسب مصرف کنید
  5. استراحت کافی داشته باشید
  6. قبل از سکس ، بحث را کنار بگذارید
  7. ازپزشک مشاوره‌ دریافت کنید
  8. قرص تقویت نعوظ مصرف کنید
  9. برای نعوظ آب انار ، شیر داغ، شیر موز و یا آلوئه ورا بنوشید

 

تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی

 

عوامل مؤثر در افزایش میل جنسی

از عوامل مؤثر در افزایش میل جنسی می‌توان به مصرف برخی ویتامین ها اشاره کرد. ویتامین‌ها و مواد معدنی، همانطور که بر سلامت سایر اعضای بدن تاثیر می‌گذارند در سلامت و بهبود عملکرد دستگاه تناسلی نیز موثر هستند.برخی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در افزایش میل جنسی شامل موارد زیر می شوند:

  1. مصرف ویتامین E یکی از قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌هایی است که رادیکال‌های آزاد بدن را از بین می‌برد و از ارگان‌های بدن محافظت می‌کند. همچنین باعث ترشح بیشتر هورمون‌های مردانه شده و درنتیجه توان جنسی آقایان را بالا می برد. ویتامین ای در مواد غذایی و میوه‌هایی مثل روغن ‌زیتون، ذرت، آووکادو، سبزی ‌های برگ سبز تیره و … وجود دارد. همچنین می‌توان از قرص ویتامین ای با دستور پزشک استفاده کرد.
  2. روی یک ماده‌ی معدنی و آنتی‌اکسیدان قوی بوده و از عوامل مؤثر در افزایش میل جنسی محسوب می‌شود. این ماده بر روی غده‌ فوق کلیه تأثیر میگذارد. غده‌یفوق کلیه تولید و ترشح تستوسترون و اسپرم‌ها را بر عهده دارد. از این رو مصرف روی می‌تواند باعث کاهش احساس خستگی و افزایش میل جنسی شود. گوشت، حبوبات، آجیل، لبنیات، تخم مرغ و شکلات تلخ حاوی روی هستند.

     

    یکی از جذابیت‌های اپلیکیشن از پزشک این است که بیمار امکان دریافت مشاوره و مشاوره پزشکی آنلاین را داشته، و با استفاده از این خدمات می‌توانند بدون اتلاف وقت، با صرف هزینه کم‌تر، و بدون نیاز به تحمل شلوغی مطب به صورت کاملا آنلاین ازپزشک مورد نظر خود به راحتی مشاوره دریافت نمائید و یا ویزیت شوید. برای استفاده از این خدمات ارزشمند کافی است اپ ازپزشک را نصب کرده تا از تمامی خدمات مخصوص بیماران بهره‌مند شوید.

     

  3. ویتامین ب و یا موادی که دارای ویتامین ب هستند باعث افزایش انرژی می شود. این ویتامین در انواع گوشت‌ها، تخم‌مرغ و سبزیجات برگ سبز به‌وفور یافت می‌شود.
  4. ویتامین آ هم از عوامل مؤثر در افزایش میل جنسی بوده و برای تقویت میل جنسی مفید است. گوجه فرنگی، کلم بروکلی، طالبی و برخی از ادویه‌ها منبع غنی ویتامین آ هستند.
  5. سلنیوم در حد متعادل باعث افزایش میل جنسی مردان می شود. اما بسیار مهم است بدانید که مصرف این ویتامین در مقادیر زیاد می‌تواند مشکلات قلبی، کبدی و حتی کلیوی به همراه داشته باشد. سلنیوم در مغزها و گوشت گاو یافت می‌شود.

 

عوامل مؤثر در افزایش میل جنسی

عوامل مؤثر در افزایش میل جنسی

 

مواد غذایی موثر در تقویت قوای جنسی

با قرار دادن برخی از مواد غذایی موثر در تقویت قوای جنسی می‌توانید میل جنسی‌تان را تقویت کنید. از مواد غذایی موثر در تقویت قوای جنسی می توان به خوراکی‌های زیر اشاره کرد:

  • زنجبیل جریان خون به سمت اندام‌های جنسی را بیشتر می‌کند و درنتیجه توان و قدرت جنسی را بالا می‌برد.
  • نعناع به ‌صورت دم‌کرده ، جوشانده و یا خام می‌تواند به تقویت قوای جنسی کمک کند.
  • سیاه‌دانه تأثیر زیادی در افزایش میل جنسی آقایان دارد.
  • سیر از مواد غذایی موثر در تقویت قوای جنسی شناخته می‌شود و مصرف آن می‌تواند کیفیت سکس را بالا ببرد.
  • سیر تأثیر خوبی روی سیستم گردش خون می‌گذارد و می‌تواند روی عروق‌ آلت تناسلی هم تأثیر بگذارد. سیر حاوی آلیسین بوده که میزان تستوسترون و تولید اسپرم را افزایش می‌دهد.
  • فلفل قرمز تقویت‌کننده و محرک بوده و باعث افزایش جریان خون می‌شود.
  • تخم گشنیز و یا خود سبزی گشنیز هم یک ماده‌ عالی برای افزایش میل جنسی آقایان است و باعث بهبود کار پروستات می‌شود.
  • از مواد غذایی موثر در تقویت قوای جنسی می توان به جنسینگ هم اشاره کرد.
  • این گیاه علاوه بر افزایش میل جنسی باعث درمان زود انزالی در مردان هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: دفعات نرمال برای رابطه جنسی | چندبار رابطه جنسی در طول هفته طبیعی است؟

 

دمنوش تقویت قوای جنسی

این روزها افراد زیادی در اینترنت دمنوش تقویت قوای جنسی را جستجو می‌کنند. به همین دلیل اگر کیفیت سکس و رابطه جنسی شما پایین آمده نگران نباشید چراکه شما تنها نیستید. اختلال نعوظ نه ‌تنها ممکن است باعث نا امیدی جنسی شود، بلکه می‌تواند بر کاهش عزت‌نفس در روابط هم موثر باشد. البته در بعضی از موارد، اختلال نعوظ ممکن است نشانه‌ای از یک مشکل قلبی باشد. به همین ترتیب، افرادی که دچار این مشکل هستند باید حتماً با پزشک خود صحبت کنند. از طرفی بسیاری از زنان با بیماری به‌نام بیش‌فعالی جنسی زندگی می‌کنند. اگر‌چه طبیعی است که میل جنسی در طول زندگی متغیر باشد اما زنان مبتلا به این بیماری در زمانی که فعالیت جنسی کمی دارند، دچار استرس می‌شوند. یائسگی، بارداری، شیر‌دهی و تغییر سبک زندگی می‌تواند باعث بیش‌فعالی جنسی شود. عوامل مختلفی مانند اضطراب، سلامتی، ورزش و دارو‌ها می‌توانند بر انگیزش جنسی و عملکرد آن در مردان و زنان تأثیر بگذارند. به همین دلیل مردان و زنان زیادی برای تقویت قوای جنسی به سراغ دمنوش تقویت قوای جنسی می‌روند. از دمنوش‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • دمنوش دامیانا
  • دمنوش جینسینگ قرمز
  • دمنوش مرزه
  • دمنوش شبدر قرمز
  • دمنوش خارخاسک
  • دمنوش گیاه قاصدک
  • دمنوش گباه بز شاخ‌دار

 

منابع علمی این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.